Bm och lunchdejt

Huvva idag har jag varit astrött. Men de beror på att jag typ inte sovit nå pga av ont i ryggen. Hoppas denna natt blir bättre.

Idag har jag varit hos bm. Så här såg alla värden ut?

Vecka 35

Sf-mått: 32 cm, ökat med 2 cm sen sist
Hb: 115, mindre bra
Fosterljud: 156 slag /min

Sen berättade bm att lillebror gott som fixerad sig så nu kan de vara nära hoppas jag. Ska dit igen om 2 veckor så då får vi se.

Efter bm åkte jag raka vägen till Piteå där jag hade stämt träff med Sara. Gick på Nodo och åt. Mumma var de, vi blev såå mätta så vi höll inte på att överleva..eller iaf så kände jag. Sen gick vi en sväng på stan och jag köpte 'Robban en stöt och dammtålig telefon och en mascara åt mig. Var verkligen behövligt. Kommer inte ihåg sist jag köpte en.
Efteråt hämta vi Sigge och drog våran kosing till byn igen. Sara följde med och hämta Melwin på dagis. Det uppskattade han och ännu gladare blev han när han upptäkte att Sigge var med. Åkte en snabbsväng till Konsum och handla och sen blev de lite stoj och lek hos Saras föräldrar. Melwin tyckte de var super skoj att leka med Sigge och slänga saker på han. Efter en liten stunds lekande och så åkte vi hem för att göra ordning maten till Robban. Blev kotletter och pommers idag. Värsta lyxmiddagen men jag blev sååå sugen på en köttbit.

Ikväll har vi packat lite inför våran resta till stugan. Ska vara där i ca 1 vecka nu när de är påsk. Robban ska vara ledig i 10 dagar. Får passa på och vara där då. Sen har även jag och min älskade sötunge badat innan han skulle sova för kvällen. Somna som en stock. Hoppas han inte vaknar nå i natt. Brukar han inte göra men man vet aldrig.

Nu längtar jag till sängen men måste vänta in tvätten som verkar bli klar nu. Jippie..sängen här kommer jag.

Sara jag copar några bilder från dig på Melwin hemma hos dina päron. Tyckte de var så fina. Han blir alltid så bra när du tar dem. Hoppas de inte gör nå..tror jag inte.

Förresten de glömde jag, Jag och Sara ska ha en myslördag nästa vecka med middag, film och gottiheter. Och så klart Robban och Melle belle ska vara med.

Mammas ögonsten. Älskar dig min underbara vackra son







Tjingpling!

Glad Påsk på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Jenny

GLAD PÅSK vännen, kramar Jenny m.fam :-D

2009-04-09 @ 21:29:59
Postat av: Lovisa :)

Oj så himla SÖT han är! :D

2009-04-12 @ 22:35:04
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0