Gräsänkling

Som rubriken lyder så är man alen hela helgen. Eller ja har ju Melwin så riktigt ensam är man ju inte. Vi åkte hem från stugan idag. Vi hann som bara fara hem så blev de klart att Robban skulle följa sin svåger till fjälls och köra skoter hela helgen. Så vi 7 ikväll åkte han iväg igen. Så himla tråkigt. Kommer sakna mig älskling massor. Vi kom fram till att vi aldrig varit ifrån varandra så länge på nästan 4 år. Gode så sjukt, men trivs man ihop så gör man de.
Är ju tur att jag inte är helt ensam utan ja har ju min älskade son som sagt. Annars hade ja varit riktigt deppig och nere. Men de är ju roligt för Robban att fara iväg och köra eftersom han tycker de är såå kul. Sen har de inte blivit så mycket körande för hans del när vi har varit i stugan. Vi har inte riktigt vågat fara iväg med pulkan. Har blivit korta svängar för han med Melwin.

I kväll har jag och Melwin myst på. Sett lite tv och ätit chips och dricka. Sen somnade han gode så snabbt. Han är såå söt vår son så man skulle kunna äta upp han. Kommer med sina  söta uttryck och minspel.

Måste få berätta nå sjukt roligt fast äcklig på samma gång. Höll på att döö av skratt. VAr igår kväll när vi höll på att packa ihop våra saker i stugan. Robban tyckte att de vi skulle byta påse till mulltoan. Ok tänkte jag inga problem. Öppna locket och jag tog på mig några tjocka diskhandska. Tog tag i påsen som var full med bajs. Nu kommer de äckliga, när Robban skulle lyfta upp påsen hade de kommit urin i påsen så de rann massor ur påsen. Är en mulltoa som separeras skiten och kisset. Då skulle ni ha sett Robbans min, Ha ha hade gett vad som helst om jag fått de på film. Tror faktiskt att han dog en snabbis. Han tog hela bunken och sprang ut. Väl ute så tomkräktes han flera gånger. Sj så stod jag och asgarvade åt han. Ok de luktade för djävligt men efter en stund var näsan van. Sa till han att de inte var såå farligt. Då fick man kommentaren. -Ja men du jobbar ju med  att torka skit från gamlingar. Den enda jag har torkat skit från är ju Melwin....he he..sötis där. Inte trodde jag att han var såå där känslig. Gissa vem de blev som var tvungen att rengöra toan från pisslukten...jo jag. Robban var ute hela tiden och beklaga sig för sin far. Sa att de var hans tur nästa gång och de höll han inte med om. Hur som helst så fick jag skratta en held del igår. Tänk er vilken syn om nån sett oss. Jag en höggravid kvinna står och rengör en mulltoa från piss och skit och karln står typ 100 meter bort och tomspyr.

Får se va vi kommer att hitta på nu medan robban är borta. Det enda som inplanerat är en mystjejkväll med världens bästa Sara. Kommer bli såå kul så. Får se va de blir för middag och för film. Längtar till snasket och allt sen på kvällen. Tror Melwin kommer tycka de bli kul.

Förresten igår var vi til mammas morbror och hälsa ¨på en stund, VAr trevligt, var ett tag sen vi var där. Blev bjudna på köttsoppa och den var riktigt god kan jag lova er.

Nä nu ska ja glo vidare på tv:n sen blir de sängen.

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0