Husförsäljning

Japp nu har man skrivit på papprerna och allt så nu är huset såld. De nya ägarna ska flytta in den 4 maj. Allt gick bra och smidigt. Så nu slipper man fundera på det. Känns verkligen bra.

Har hunnit med massor idag. När jag kom till Piteå mötte jag Sabina, Linnea och Hanna. Blev att jag följde med dem och åt på Nodo. Sen bar de av till Fastighetsbyrån och när jag var klar där efter en timma ringde jag Sabbe och de var fortfarande på Nodo. Sen gick jag, Sabbe och Linnea på Lindex och kollade på lite barnkläder. Hitta 2 par mysbyxor åt Melwin och ett par åt lillebror. Sen bar de av till HM. Linnea lämnade oss efter en stund för hon skulle hem innan hon skulle jobba. Hitta ett par urfräna stuprörs jeans åt lillgubben, ett par skor och ensuperkol tröja. Blir en riktig snygging min pojk. Ska ta en bild nån dag så får ni se hur cool han blev.
Sen prata ja oxå med Sara på väg ner till Pite och vi hade en lite störd samtal om anledningen till varför hon hade ont i magen. haha...vi är lite knäppa ibland. Men kul hade vi.

Sen åkte jag på barnens hus och hitta Nova en present som hon förhoppninsvis gillar. Sen blev de raka vägen hem med en sväng förbi konsum för att köpa dricka och lite choklad till Robban. Sen var de bara att skynda sig hem och börja med middagen för de var 2 hungriga grabbar. Blev som sagt hemma gjord pizza. Supergott blev de.

Nu ligger Melwin och sover och vi ska se lite UFC, Älskar att se kampsport. Sen är vissa inte så himla dumma att titta på heller..ha ha..

Nä nu ska vi sluta så vi kan se för de tar ändå ca 3 timmar att se det.

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: sab1na

Det var supertrevligt i fredags! Se till att lägga upp en bild så vi får se hur snygg han blev i sin nya outfit ;)

2009-04-05 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0