Jäkla förskylning

Ja säger bara de..blä för förskylningar. Är så snorig och ont i halsen. Hostar hela tiden och nu börjar de oxå göra riktigt ont i halsen. Känner rent av blodsmak i munnen vissa gånger jag har hostat. Drack varm te igår. Var skönt för halsen för stunden.

Igår hade jag egentligen ingen ork att göra nå men ja var som ändå tvungen att dona på här hemman. Plocka undan saker sen så tvätta ja en vanlig tvätt sen tvätta jag en omgång bebiskläder. Ska idag fortsätta tvätta bebiskläder. Vill ju att Lillebrors kläder ska vara rena.

Va gjorde jag sen?? Jo just de jag jag var till besiktningen igen och gjorde en ombesiktning. Det  gick hur bra som helst så nu är de bara att tuta och köra för hela slanten. Sen åkte jag förbi Robbans jobb och sa hej eftersom jag ändå hade vägarna förbi. Sen blev de att handla lite mat innan jag for hem en stund. Men de kändes som jag menst bara kom hem och han sätta mig ner en stund innan jag skulle iväg och hämta Melwin. Så igår blev de inte mycke till vila. Ska ta igen det idag för jag var såå slut igår kväll.

Till middag blev de korv och makaroner sen gjorde världens godaste fruktsallad med färsk ananas, jordgubbar, banan, mango, äpple, vindruvor och mandarin. Kan lova er att den blev uppäten igår kväll. Vräkte i mig mängder. Skulle kunna typ äta hur mycke frukt som helst. i love it.

Sen så höll Robban och Pär på med trappen igår kväll så nu är den ihopmonterad så idag blir de att sätta upp den igen. Gode så skön eftersom vi har varit utan i ca 2 mån. Men nu är den jättefin. Gubben har målat vit sen så har han borrat hål i vagnstycket och där ska han sätta in lampor. Ska ta ett kort så ni får se hur fint de blev. Har ju lovat sätta in lite bilder på hur de blev efter renoveringen. Det kommer, jag lovar.

Nä nu ska jag göra mig ordning sen ska jag skjusa Melwin till dagis och sen lägga mig och sova en stund. Sen måste jag ringa lite samtal.

Förresten idag har jag gått in i v.35. Ska skriva mer om de sen.

Ha en bra tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0