Kalas för hela slanten

Idag fick jag lite sovmorgon och de behövdes kan jag lova för jag kände mig inte alls nå pigg när jag vaknade. Är genomförskyld men efter lite mer sömn kändes de bättre.

Så va har hänt idag då? Jag och Melwin har varit på kalas hos Nova och de var riktigt trevligt. Så kul att träffa alla från mamma gruppen. Ungarna lekte på och Carro hade så himla god fika. Var inte alls nå hungrig när jag kom hem. så de blev ute mat. Ja köpte en sallad från äp och Robban och Melwin åt från grillen. Orka inte hela salladen så de får bli till lunch i morgon. Men de var en nöjd lite kille som somna för kvällen.

Känner att jag har myror i kroppen. Blir att montera ihop 2 pallar från Mio som Robbans syster köpte åt oss sen blir de att bädda rent och tvätta bebiskläder och rent av packa bb-väskan så de är gjort ifall de skulle börja inom en snar framtid.

Nu sitter vi och kollar på UFC igen. Får se om man orkar se hela för jag är helt slut i kropp och knopp. Ska dricka lite c-vitamin oxå så kanske man blir frisk snart.

Hade inte så mycke intressant att berätta idag.

Ha en bra söndagkväll

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0