Ny vecka!

Så då var de måndag igen då. Idag har vi haft främmande av robbans brorsa och fru och deras äldsta dotter med kille. Var riktigt kul. Det enda som var synd var att de blåste såå himla mycket idag. Mindre kul. Efter suttit ute ca 3 timmar gick vi in innan de skulle hem. Glömde ta bilder från idag.

Tänkte faktiskt lägga in lite bilder från helgen. Fick veta av Robban att vi hade en grej som gjorde att man kan sätta minneskortet så man sen kan föra över bilder fastän man inte har nån kabel. De är ju inte så dumt.

Sen även en liten bild på magen från denna vecka. Går in i v.36 i morgon men tog ett kort idag. En dag hit eller dit spelar ju ingen roll.

Har även varit och badat idag. De tyckte lilleman var jättekul och vi blev glada för att vi fick duscha. Så nu är man som en ny människa igen. Gu va handikappad man blir när man inte har vatten som fungerar. Allt blir så mycke besvärligare när man inte har vatten.

I morse vaknade jag av att jag hade såå ont i magen. Värkte och brände som under på magen. Sen har jag haft massor av SD och tryck nerråt. Hoppas lillebror kommer ut om några minst 2 veckor. Börjar vara gode så less på att vara gravid och ha ont hela tiden.


Nä nu ska jag surfa vidare men här kommer lite bilder från helgen


 MAgen i v.36

 Mina älsklingar. Melwin har fått sitt första påskägg som var vädigt populärt

 Lillgubben visar sin sötmage



 En väldigt trött liten kille

 Puss på dig lillebror

Tjingpling på er


Kommentarer
Postat av: Lea

vilken härlig påsk ni verkar ha haft=) men vad är SD?=)

2009-04-14 @ 18:25:02
Postat av: lea

jag glömde tänka:P kom på det i samma veva jag skickade iväg frågna i förra inlägg:P hahah

2009-04-14 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0