Stugan i påsk

Igår åkte vi till stugan för att tillbringa påsken och hela nästa vecka. Kom fram till a-jaur efter 2 tiden. Då åkte vi direkt och hämta skotern vår som var lagad så pass så de går att köra när vi är här sen ska Robban lämna in den så de får göra klart den helt och hållet.

Blev en gode så tråkigt kväll för Robban somna medans jag söve Melwin vid 9 tiden. Sen vaknade han när jag gick och la mig efter 11 för då var jag trött.

Idag vaknade vi upp till att de snöade ute. Mindre kul för då kan man inte vara å grilla. Efter frukosten fick Melwin söka sitt första påskägg med Robban och de tyckte han var riktigt kul. Tog lite kort och filma. När vi hade ätit lunch gick hela familjen och lade sig en stund. Jag och Melwin vaknade efter nån timma och då hade de slutat snöa så vi har hunnit vara ute en sväng. Pratat lite med grannarna och hunnit vara ute och åkt en sväng med skotern bara på isen.
Ska nu äta grillat och sen blir de väl att fara ut med grannarna till en udde som ligger i närheten. Måste åka skoter dit annars blir de BB för mig ikväll :-)

I morgon kommer vi få främmande hela dagen så de blir kul.

Ska sätta in lite kort senare eller de blir när vi kommer hem eftersom jag såg att ingen av kablarna till kamerna följde med så de få bli sen. Ska försöka ta lite kort nu när vi är här. Ha blivit så lat av mig.

Har idag beställt Hallonbladste så vi får se om de skyndar på förlossningen nå. Om man får nå tidigare.

Ha alla en jättebra Påsk       


Tjingpling

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0