Trött i kroppen

Är så trött i kroppen idag. Blev en sen kväll igår. Tror vi la oss runt 23. Ville verkligen inte vakna idag när Melwin vakna. Hade kunnat sova hela förmiddagen om jag hade fått. Lämna lilleman på dagis idag halv 9. Ska få ha han där till halv 2 så de känns skönt. Hoppas bara jag hinner få mitt sjukintyg innan jag ska hämta han.

Vet ni va jag gjorde igår. Gjorde hjortronsylt för första gången. Blev faktiskt jättegod så idag ska vi äta av den. Blir till pannkaka. Mumma säger jag bara. Hoppas grabbarna oxå tycker om den.

Sen gjorde jag vaniljbullar men mycke gegga i. Tyckte de blev så torra sist så jag satte i lite extra och de blev faktiskt jättebra. Så nu i fortsättningen blir de att göra extra smörja än va de ska vara i receptet. Har ätit lite idag. Finns inge godare än nybakta bullar med mjölk till.

Idag har jag varit till Robbans jobb med några kanelbullar för han var sugen på de. Blev inte så nöjd med dem men de gick ner iaf. Tror de beror på kanelet som gör att de blir mycket torrare än vaniljbullar. Hur mycke kräm man sätte i dem blir de inte lika saftiga som vanilj.
Nu sitter jag hemma och väntar på att min bm ska ringa mig. Sen blir de att hämta Melwin på dagis och sen lämna han hos faster Anna medans jag är på besiktning. Sen blir de att skynda sig att hämta han och fara hem och börja med maten.
Ikväll kommer jag lägga  mg väldigt tidigt så man får lite sömn iaf.

Måste bara säga att de är superduper fint väder ute idag. Är nollgradigt och solen lyser ute. Man blir på bättre humör när man känner att våren är på väg. Längtar massor till sommaren. Slippa snö och slask och alla vinterkläder. Bara få dra på sig ett linne och sen slippa hålla på att klä Melwin massor oxå.

Nä nu ska jag lägga mig ner en stund och vila. Man får passa på när man kan.

Ha alla en super duper bra dag i värmen

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Lea

nej vi vill bli överraskade, men jaag måste erkänna att jag är sjukt nyfiken:)

jo jag har bara fått må bra, vikten ökar stadigt och fort men så är det=)

2009-04-01 @ 12:58:38
Postat av: Jenny

Kikar in & önskar er en riktigt mysig & trevlig helg, kram kram Jenny m.fam :-D

2009-04-03 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0