Virrpanna

Ja va ska man säga. Är så extremt virrig hela tiden. Sen att jag känner en intre stress gör inte saken bättre. Har hänt endel i veckan. Eller man kan säga att de har typ varit kaos.

Väntade i ons att BM skulle ringa. De gjorde hon och jag fick prata av mig lite. Har varit väldigt ledsen början av veckan. Men som tur är har jag nu fått godkännande att ha Melwin 7 timmar per dag på dagis. Eller jag har fått en läkare att skriva de sen om Madelene som bestämmer godkänner de är en annan tia, men jag tror det.
Sen på ons så ringde de från förlossningen och jag fick veta att odlingarna som jag gjorde förra veckan var positiva så nu äter jag tabletter för UVI.
Sen på eftermiddagen i ons så for jag och besiktade mammas bil och självklart så gick den INTE igenom för att mamma har aldrig registrerat att hon har satt dit dragkrok. Tycker de är konstigt att den den har gått igenom besiktningen i 5 år och ingen har sagt nå. Börjar fundera om hon rent av har tagit loss den före, Jja..så kan de vara. Ska dit igen till veckan och göra om besikningen sen ska vi sälja bilen. Vi har för många. Vi har väl 4 bilar nu. En Nissan, en SAAB en BMW och en Toyota Supra.

Nu till den roliga nyheter. Vi har fått mammas hus såld. Ska ner till Piteå idag och skriva på några papper på fastighetsbyrån. Nu hoppas jag verkligen att de inte drar sig ut. Känns så himla skönt för jag har verkligen kännt att jag snart inte orkar bry min om huset. Har haft nog med saker att fundera på sista tiden, eller sista halvåret.
Men samtidigt kommer de kännas konstigt för nu kommer jag aldrig fara dit nå mer. Eller kanske om jag far och hälsar på grannarna. Tror jag kommer be om att få komma och hälsa på någon gång sen i framtiden och se hur de ser ut då.

Idag ska jag oxå på barnens hus och köpa en present till Nova som fyller år i morgon men vi ska på kalas på söndag. Får se va jag hittar. Sen tror jag att jag kommer kolla på lite byxor åt melwin för han har inte så mycket byxor har jag upptäkt. Lillgubben kan ju inte gå med rumpan bar.

Måste ja bara få berätta va min söt unge göra. Om man fråga Melwin vars hans rumpa är så vänder han sig om och putar lite och säger där. Sen om man frågar om han kan skaka på den gör han de å han är sååå söt. Man vill bara äta upp han.
Mamma älskar dig såå mycket min fina vackra son

 
Tänk att denna lilla grabb kom till oss för snart 2 år sen, helt sjukt va tiden går fort.

 Och nu är han en livligt liten snart 2 åring som gör och säger emot allt. Du är mammas och pappas ögonsten

Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza. Var ett tag sen. Köpter på konsum färdig pizza med tomatsås till. Är hur enkelt som helst och gott är de oxå. Mumma mumma

Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska äta luch och fara till Piteå. Måste fixa till mig för jag ser verkligen för djävlig ut nu. Man vill ju inte riskera att nån på stan ringer ambulansen för att de tror att man håller på att dö eller nått. Så hemsk känner jag mig just nu...ha ha..

Ha alla en jättebra helg

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0