Glad kille..

Idag när Melwin var på dagis åkte jag och lillebror och köpte en cykel åt han som vi hitta på blocket. Va jättefin. Kan lova er att de blev en glad kille när han såg den. Munnen var från öra till öra. Han var så söt när vi kom hem. Sa att han skulle hämta hjälmen eftersom man måste ha de när man ska cykla..ha ha..söt unge. Blir att prova den mer i kväll.

Sen hann vi oxå vara och hälsa på Almen. Träffa Maud i veckan och sa att ja skulle komma och hälsa på men när ja kom dit var hon sjuk. Men de fanns ju andra trevliga människor att prata med. Berätta att ja ska börja jobba lite helger när ja har slutat amma. Var uppskattat. Sen åkte vi och handla en keps åt Robban innan ja åkte och hämta Melwin.

Vi har bara tagit de lugn och sett Snow Buddies. Melwin gilla den filmen. Såg de 2 ggr. Så typisk han. Vill alltid se filmer flera gånger efter varandra..ha ha.

Nä nu ska ja börja med tacosen för snart kommer Robban och Melwin hem. Skriver mer sen.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan ninnie ja du har också tuffa barndagar läser jag ja jag kan bara säga att jag känner igen det jag har nu lite tonårs problem istället :)

Jag har också startat en blogg är väldigt novis på detta än men man lär sig väl med tiden :)

Kika gärna in :)

2009-08-28 @ 19:51:26
URL: http://www.mammatilltre-jenny.blogspot.com
Postat av: Angelica

jo visst är d, med William hade jag mer tjej mage, bred som tusan över höfterna och var som mer jämn rund, den här gången har jag bara en fotboll mitt på =)

2009-08-28 @ 23:21:06
Postat av: Malla

Tack så mkt, hon är minsann en liten skönhet :)

Vi diggar också hennes hår :)

Men din stora grabbs hår är ju också helt underbart :D

Lillen får kanske samma kalufs?

Dom är då söta båda 2!!

2009-08-29 @ 07:50:16
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0