Stugan

Nu var de verkligen hur länge sen som helst sen jag skrev. Men jag har varken haft tid eller lust att skriva något.
Men nu tänkte jag att ja skulle skriva några rader och säga va som händer i våra liv.

Just nu är vi a-jaur i stugan.. Var ett tag sen vi var här. Har inte haft tid eftersom vi har renoverar för fullt hemma. Ska lägga in lite bilder snart från det. Ska snart börja med köket oxå. Förhoppningsvis så kommer vi ha ett nytt kök innan jul.

Ska snart äta lite lunch innan vi ska ut och grilla lite och bara mysa på. Malcom ligger och sover så sött efter att fått i sig lite mat. Nu har Malcom blivit 3 mån. Tänk va tiden går fort. Var hos bm i tis och vägde och mätte han plus att han fick 2 sprutor. Så nu väger min lillplutt 6055g och är 62 cm lång. Tänkt vilken skillnad de kan vara mellan syskon. När Melwin var 3 månader vägde han 7,3 kg. Snacka om att de kan skilja så muycket.

Ikväll ska vi äta räkor och kräftor plus lite plock. Mumma mumma...har inte ätit kräftor på 2 år. Ska bli så himla gott.

Förresten har nu bokat tatueringtid. Ska göra den i maj nästa år. Va jättelång kö där jag ska göra. Längtar massor. Ska skriva in Melwin och Malcoms namn. Kommer bli urfint.

Nä nu ska jag fixa lite lunch som sagt. Ska sätta in en bild på Melwin när han var 3 mån så får ni se vilken liten knubbis han var.

Ha en trevlig helg alla där ute

 Melwin 3 mån

 Malcom ca 3 mån



 mina små älsklingar

Tjingpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0