Uppe med tuppen

Vakna av en liten grabb som böka på bredvid mig. Tänkte att ja skulle försöka muta han med lite mat, men icke. Tänkte sen att ja men om ja ger han tutten kanske han somnar om, men icke. Spotta ut den och pratade vidare. Skojjar ni med mig. Ska ja vara tvungen att gå upp redan. Mitt i alla mina funderingar vaknar storebror upp och vill kissa på pottan och sova hos oss. Fine tänkte ja. Han brukar ju somna om. Men nädå, inte idag. Varför ens försöka så de var bara att gå upp kl 7.00. Ni kanske inte tycker de är så tidigt men för oss är de för i vanliga fall brukar ja ha 2 morgontrötta pojkar. Ärligt talat vet ja inte om ja har sovit i natt. Känns inte som det. Malcom har ätit 3 GÅNGER, inte vanligt. I Vanliga fall är de 1 gång och sen somnar han om så snällt. Undrar om smågrabbarna gadda ihop sig igår kväll att de skulle vara jobbig med morsan sin och låta sin snarkande pappa få sova vidare som om inget  har hänt. Tänkte där runt tre om ja skulle trycka upp nå i näsan på han. Fattar inte män ibland. De kan sova igenom allt. Hade en liten uns med hopp att han skulle vakna och hjälpa mig inte, men inte de. Kan nog bero på att han drack några öl och börja jobba kl 5 igår. Men är de för mycke begärt att man oxå kan får sova en hel natt nån gång??? jag bara undrar.

Ja ja nu ska denna bittra kvinna sluta klaga. Kan skylla lite på vädret att man känner sig lite extra dyster idag. Säger bara såhär " regnet öser bara ned"
Funderar om ja ska skicka upp Melwin på övervåningen så han kan väcka min kära kära sambo som ligger där och mår gott. Inte är jag bitter, inte alls.

Så va händer idag. Vi ska vi 2 på dubbel 50 årskalas. Är Robbans moster och morbror som är tvillingar som fyller år. Ska vara i lill-nånting. Var där när Robban fyllde 30 förra året. Kommer bjudag på mat och godigheter.

Måste bara berätta va ja  har gjort. Sa att ja ALDRIG skulle göra de men nu är de gjort. Är en engångsföreteelse. Köpte i ons 2 Nike dressar åt killarna som är likadana så idag ska de ha på sig dem så ALLA kan se att de är bröder. Kan ju vara nån som missar de annars. Men de var så fina. Hade egentligen bara tänkt köpa åt Malcom men ja hitta i Melwins strl så ja kunde inte låta bli. Måste ta ett kort senare idag på dem. Kommer vara ursöta.

Nä nu ska ja surfa vidare. Ska kolla efter lite kläder och drömma mig bort. Menar när man fött barn så är ens kropp inte som förrut.  Speciellt inte efter andra barnet.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

Jo vi får se om det blir lockar på den här lilla, Leon har lockigt hår medan jag har spikrakt :P Så vi får se.

Hon kommer nog se rätt skojig ut när hon börjar tappa håret där bak :P



Ha en trevlig helg ni med - synd det är så himla trist väder bara :S

Kram

2009-08-29 @ 11:15:43
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej bruden ! Joda vi lever .. men ja börja känna mig väldigt tung å less nu !! Ryggen värker konstant typ ! :( Men men nu e de inte läönge kvar är i vecka 35 :) så nu e de för hoppningsvis bara 5veckor kvar .. Inge övertid vill vi ha !! Hur e allt med dej då? kram

2009-09-07 @ 17:29:26
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0