V.26 och snart BARA 100 dagar kvar

Som texten lyder har jag snart bara 100 dagar kvar innan lillebror kommer ut. Oj vad jag längtar. Hoppas jag kommer igång av mig själv och att han behagar att komma ut lite tidigare än beräknat. Har tagit en ny bild på magen idag som jag tänkte dela med mig.

Idag var Melwin på dagis i några timmar. Tydligen sa fröknarna att han inte varit sig själv och rent av gråtit vid maten och de brukar han aldrig göra. Så i morgon blir de att vara hemma för jag ska jobba hela dagen så Robban tar han. Ska jobba på dagis. Han är nog inte riktigt frisk än. Kan vara bra att han får vara hemma så han inte blir sjuk igen.

Blir inget lång inlägg. Känner att jag inte har orken att skriva så mycket idag. Får bli ett längre inlägg sen nån gång.

 


My heart is like a singing bird
Whose nest is in a watered shoot;
My heart is like an appel-tree
Whose boughs are bend with thickest fruit;
My heart is like a rainbow shell
That paddles in a haleyon sea:
My heart i gladder than all these
Because my love is come to me.



Tjinpling på er där ute och ta hand om varandra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Magen växer, nedräkningen börjar :-)



Inte bra att ni e sjuka, här e lilleman sjuker med så bara att kurera dem små..



Ha de bäst, kram :-D

2009-02-04 @ 22:30:09
Postat av: Pernilla

Japp, Ebba började på Älvan i måndags. Tycker du att det är ett bra dagis?

2009-02-05 @ 19:53:00
URL: http://ebbasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja än så länge går det jättebra för Ebba, hon tycker att det är roligt att vara där men då har vi ju inte börjat lämna henne ännu så vi får väl se, men jag tror det kommer att gå jättebra =)

2009-02-06 @ 20:39:26
Postat av: Emelie

hej gumman...

Du har blivit utmanad...kolla min blogg:D

2009-02-07 @ 02:12:40
URL: http://pzykoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0