V.28

Som rubriken lyder så har man gått in i v.28 nu. Snart är de bara 10 veckor kvar tills lillbebisen kommer. Jag har börjat längta så mycket nu. Är jättenyfiken vem han kommer vara lik. Om han kommer se ut som Melwin när han var liten. Sen som sagt får vi se om de är en liten kille där inne eller om den har lurat oss och de kommer en tös ist. Har inte köp nå speciella pojkkläder förutom en body där de svår " I have the greatest daddy in the world". Eller nå i den stilen. Enda blåa som har inhandlats.

Har i helgen och i slutet av förra veckan haft mycke sammandragningar och värk i magen. Har kännt som håll och de har börjat för den mista ansträgningen. Sen att jag har värk under magen kan ju bero på att de har jobbats så mycke de sista dagarna. Sen så har man ju tydligen mer sammandragningar men andra än första.

Sätter in en bild på magen. Växer på som den ska.

Var förresten hos bm förra veckan. Alla värden såg bra ut förutom järnvärdet. Hade sjunkit från 125 till 113. Så de är bara att börja knapra järntabletter. Sen hade magen växt ca 1-2 cm på ungerfär ca en månad. Vikten hade ökat med 300 gram så nu har jag gått upp ca 5,5 kilo.

Nä nu ska jag kolla vidare på golv och möbler här hemma men en bild som jag har lovat

 

Magen i v.28                                                                                  Blev lite mörk och stor..ha ha..



Tjingpling på er alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0