Vilken härlig dag

Ja gu va har vi hittat på idag. Först och främst så har vi haft jätteskönt väder här. Solen har lyst. Fåglarna har sjungit för oss och vi har t.om. sett en hackspett idag som gav sig själv skallskador..ha ha..

Vi har varit ute som största delen av dagen.Börja med att skotta ute runt eldstaden för att kunna elda lite. Sen så lade Robban ut våran skoter i går på Blocket så nu är man inte längre skoterägare av en Polaris Swichback 800. Ringde några stycken men de blev en kille från Ä-byn som kom och köpte den. Robban hade hoppats på att hinna köpa en ny idag men eftersom kl hann bli så mycke så hann de stänga skoteraffären så vi får se om den är kvar på måndag. Men de blir tydligen en helsvart Polaris 600 RMK Shift 144 -09. Ser ut såhär: Riktigt snygg eller hur.

En Polaris RMK Shift årsmodell 2009.

Sen har vi bara varit ute och pratat med grannarna och åkt bobb. Melwin har tyckt de har varit såå himla kul att få vara ute. Så jag tror han kommer att sova gode så gott inatt. Får se när vi far hem i morgon men de blir nog ganska tidigt eftersom vi inte har nån skoter. Ska även hinna fara på ett kalas i morgon. Ska fira en av melwins kusiner som fyller år.
Efter en heldag ute så åt vi grillade kotletter men pommes och sen fick vi främmande av våra stuggrannar. Var trevligt. Lilleman sover nu, han var som sagt gode så trött.
Tänkte lägga in lite bilder på Melwin från idag.

 Melwin med magen och pannlampan

                                  

 

 Våran stuga i a-jaur

     Melwin på sitt raceråk

 Sitter i grannens traktor


  

   Våran lilla charmtroll                                                
 
  Åker snabbt med pappa på bobben


Nä nu ska jag glo lite på tv innan vi ska lägga oss. Är lite småtrött i ögonen. Kanske man får sova längre än till 6 i morgon bitti. Ha alla en bra lördag och sköt om er alla där  ute

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste först bara säga...SÅÅÅÅ söt han e lilleman, man kan ju inte annat än att le då man ser dessa kort :-)



Sedan blir man lite avis..A-jaur, va verkligen en mysig stad detta & jag tippar på att M längtar mer dit än jag som faktikst växte upp däruppe..Söt liten stuga ni har..



Massor med kramar & hoppas ni har de gott..

:-D

2009-03-01 @ 10:28:57
Postat av: Sandra och Lovis

Haha, så söt din pojk är!! =)



Jag tycker precis tvärtom med frissan,

jag trivs bättre när jag själv får fixa håret som jag vill ha det.

Brukar alltid gå in i närmaste butik efteråt och spegla mig och rufsa till håret, för det vågar man ju som inte göra inne hos frissan!

Hahaha

2009-03-01 @ 21:19:53
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0