Solig söndag

Godmorgon alla där ute. Idag är de söndag och vädret ute är soligt och fint. Snart kommer farmor och farfar. Farfar ska hjälpa Robban att fixa ute. Vi håller på att renovera utedörren. Har rivit ner den gamla bron och sätter upp en ny. Sen så lägger de plattor på uppfarten. Kommer bli såå himla fint när de är klart. Ska lägga upp bilder sen när de är klart så får ni se hur fint de blev ute :-) Vi har även tapetserat klart i hallen och de blev assnyggt. Kommer bilder där ifrån oxå.

Nu måste jag berätta något roligt. Våran lillkille har blivit stor. Melwin har sen i söndags varit utan blöja. Vart lite olycker de 2 första dagarna men nu har han varit torr. Han är även torr på nätterna. Gissa om vi är stolta över honom. Han är såå himla duktig våran lillkille. Dessutom så tycker han de är jättekul när man berömmer honom och att de är kul att gå på pottan. Hoppas de håller i sig.

I går så hjälpte söt Sara mig att göra slingor i håret. Blev jättenöjd. Så nu är man gode så ljushårig. Kanske tar en bild senare och visar hur de vart.

I torsdags var vi till Piteå för jag var in på Fototjänst och beställde en förstoring på Melwin när han var ca 6 mån i svart vitt. Ska göra en likadan på Malcom när han blir ett halv år. Ska sätta upp dem i vardagsrummet. Kommer verkligen bli fint. Sen ska bara jag sätta upp 2 lampor och lite pynt så kommer vardagsrummet bli hur fint som helst.

Nä nu ska jag jaga upp min andra hälft innan svärisarna kommer. Ska baka idag hade jag tänkt. Kommer bli Nybergas chokladkladdkak muffins. Mumma mumma

Sen så Sara så väntar jag på ditt samtal för att höra hur gårdagen var ;-)

Tjingpling på er där ute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0