Söndag

Idag  har de regnat till och från hela dagen. Är så himla tråkigt när de är sånt här väder. Har inte hänt så himla mycket idag.
Robban kom hem vid 2 i natt så han hitta hem. Var inte på de bästa humöret men jag förstår han. Sen sov nog hela familjen till halv 11 idag tror jag klockan var. Melwin sov i sin egen säng hela natten. Kom över och kissa på pottan. Vi mös hela familjen en stund innan vi gick upp. Men jag kan säga att man får inte mycke plats nu. Melwin tar gode så stor plats sen tar Malcom endel oxå.
När vi hade varit uppe en liten stund kom Näcken förbi så jag skjussa hem han eftersom ja for till ÄP pch köpte en familjepizza. Var gott.

Idag har de hänt några olyckor för Melwin tyvärr. Har inte hunnit till pottan i tid. Men så kan de gå. Nu ligger han i sängen å mår bra.

Idag åkte jag och handla efter lunchen. Blev en dyr handling. ÖVER 1600 spänn. Hel sjukt alltså. Och ändå tyckte ja att de inte va så mycke.
Blev rostbiff i ugnen med pommes, rödvinsås och en god och fräsch sallad. Mumma kan ja lova er.

Sen vill ja gratta Camilla och Jörgen till deras lilla Cindy som kom idag :-) Inte stor men väldigt söt va hon.
Tycker de flesta får det motsatta könet. Förutom vi så klart...ha ha.

I veckan vet jag inte helt och hållet v som händer. Tror Mia och Tindra skulle komma efter lunch i morgon och nån dag i veckan kommer värlens bästa Sara. Jippie..kommer bli så kul gumman.

Nä nu ska ja glutta lite på tv. blir en tidig kväll för gubben ska börja 7 i morgon..


Tjingpling på er

jo just de ja. idag när Robban lekte med Malcom så fick vi höra hans första skratt. Gu så gullig han lät. Var verkligen på super humör lillgubben. Men tror ni han skratta nå när ja lekte med han. Nä förmodligen inte för jag är bara en matkossa för honom just nu. :-(

Kommentarer
Postat av: noami

hej gumman...ja det e ju för härligt med barnen s första skratt osv hoppas ni hard et toppen bra

2009-08-04 @ 19:22:15
URL: http://noami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0