Knäpp

Först måste jag säga att ja håller på att bli knäpp på all sågspån och skit som finns överallt här. Hur mycke man än försöker dammsuga så kommer skiten tillbaka. Fastnar överallt på en. Längtar så sjukt mycke tills de är klart här hemma. Vill ha mitt kök, min hall och förhall. Men snart så har ja de och ja kommer njuta som bara den.

Idag var ja som sagt och fika med Malin och Tova. Var riktigt trevligt att prata av sig. Var ju som sagt ett tag sen ja prata med henne. Tova va så himla söt för hon passa Malcom och försökte lära upp han lite..sötunge. Ska till Malin i morgon på Me&I party. Får se om ja hittar nå till barnen.

 
 

Förresten så här ser ja ut i mitt hår nu efter de att Tracey färga de igår.

 Ursäkta min tärdhet

Idag har de byggt igen ena fönstret så nu har vi bara 2 ist för 3. Så nu ser de ut lite så här när stommarna börjar komma på plats. Ska förresten se om ja hittar nån bild på köket innan renoveringen

Innan RENOVERING

 
 


Bilder efter RENOVERING, ej klar tän

 
 

Kommer mer sen. Nä nu ska ja till Ok och handla nå gott att stoppa i magen. Är asit hungrig.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad har ni för matta i hallen?

2009-11-21 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0