Kvällen är här.

Nu har vi ätit middag. Blev kycklingsallad. Blir mycket sånt nu när man inte har nå kök längre. Antingen de eller mat utifrån eller mikromat. Förhoppningsvis så behöver vi inte har de så här hur länge som helst. MEn de kommer bli hur fint som helst när de blir klart.

Ikväll är jag och barnen själva för stora älsklingen jobbar till kl 8. Har varit duktigt ikväll. Fått mycket gjort. Ska hänga upp tvätten nu. Är nå knas med vår tvättmaskin. Stoppar mitt i allt. Har kollat luckan men de är inge som har fastnat där

Robban kommer vara ledig från i morgon till tis morgon. Skönt. Får vi nog lite gjort här hemma plus att vi alla får umgås lite oxå.

Här ska ni få se hur vårt kök ser ut nu och hur bilderna från dagis ble. Har inte så mycket intressant att berätta idag.










Tjing pling

Kommentarer
Postat av: c

så himla söt

2009-11-11 @ 22:50:21
Postat av: sara

fintfintfint! :)

2009-11-12 @ 22:48:35
Postat av: Traecy-Frissan :-)

GUD så söt han är lilla gubben...

Han minns mig på dagis när jag träffar han..jag har ju kippt han...super snygg.

tur han har en positiv bild av Frissan....



Kram på er Trace

2009-11-14 @ 07:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0