Lekos för hela slantern

Som sagt så åkte vi till Leo´s lekland igår i luleå. Jag och ungarna, Carro, Micke och Nova. Blev att fara dit efter halv 11 tror jag. Satte på en film åt Melwin i bilden för att ha nått att göra. Men ja måste säga att vädret inte var de bästa igår. Var rent av jobbigt att köra i. Dimmigt slaskigt och halkit. Men fram kom vi.
Melwin tyckte de var jättekul att vara på Leo´s. Sprang överallt och klättra och åkte ruschkana. Första gången han åkte blev han lite rädd tror ja för de tog länge innan han prova på de stora ruschkanorna. Men han blev modigare i slutet. Ärligt talat så förstår ja honom, för de gick gode snabbt. Åkte en ruschkana och ja fick rent av pirr i magen av dem...ha ha..
Åt lite lunch där och när vi satt och åt kom självaste Leo. Melwin tyckte han va spännande. Nova däremot blev rädd för honom. Var full rulle på Nova..hon va så duktigt så hon åkte själv i de stora ruschkanorna. Carro och Micke hade fullt upp med att hänga med hennes tempo.
Tror klockan va runt 3 tiden när vi åkte hem. Åkte förbi Lindex men hitta inte något.

Tänkte lägga upp lite bilder från Leo´s men de var många som inte blev bra.

Idag har vi haft elaren, en taksnubbe och sen några rörmockare så de har varit fullt upp. Jag och ungarna åkte iväg nu på kvällen en sväng till faster Anna och kusinerna så Melwin skulle få leka lite och slippa alla ljud och damm.

Förresten till nått helt annat. Igår så såg ja premiären av Paradise Hotell. Höll på´att skämmas ihjäl vissa gånger. Jag förstår verkligen inte varför folk ställer upp. Eller så har ja bara ´blivit väldigt vuxen..ha ha. För några år sen hade ja bara tyckt de komiskt nu blev de sååå pinsamt många gånger.

Sen så hitta jag adressen igår på väggdekorer. Var www.myfirstroom.se där har de massor av läkra saker.

Nu vill älsk ha datorn så mer bilder kommer i morgon..datorn är så seg just nu

Tjingpling


  

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin design =) Nu rackarns ska jag försöka hinna ringa till dig, i veckan är Wille hos siin pappa så då blir d lite mer tid över. Kan vi inte försöka hinna träffas nån dag, jag kommer gärna och hälsar på dig nån dag =)...Kanske nån dag i veckan? kramar

2009-11-17 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0