Less less less och åter JÄTTE less


Blir fan knäpp på detta. Under hela helgen har ja fått sova typ nada. Va beror de på? Jo att yngsta herr Nilsson inte vill sova på nätterna. Gnäller och är missnöjd hela tiden. Inte för att överdriva men i morse när Robbans väckarklocka ringde trodde jag att kl va typ 3 men den va efter 6. Snacka om att man inte har koll på klockan. Hann knappt lägga mig ner så börja Malcom gnälla och grädden på moset har ja fått halsont. Gör ont när ja sväljer och hostar.

Malcom fick antibiotika i tors och ja vet inte om ja tycker han blivit så mycket värre. Febern är fortfarande kvar och han snorar och hostar upp lungorna typ 38 ggr per dag. Även Melwin snorar och har feber. Klagar även han på halsont. Kul, just nu är vi fam Snor.

Igår var jag och Melwin på skyltsöndag. Melwin fick träffa tomten och de tyckte han var väldigt spännande. Fick även ett paket som innehöll en bild. Var så himla snäll min lillplutt. Fick även fiska i fiskdammen och de mina damer och herrar va väldigt spännande. Sen fick han en godispåse.

Sen till köket..ja va ska man säga de börjar sakta men säkert bli vårt drömkök. Har även börjar fixa ordning i förhallen. Igår fick vi upp garderoben och förhoppningsvis blir resten klar i dag. Kommer bli sååå himla fint där. Sen fick vi även in vårat bord i köket igen. Så himla skönt för de va riktigt trångt och hemskt i extrarummet.

SKa lägga upp lite mer bilder på köket efter vi satt in de avlånga fönstret. Blir skit nice.

före igenpluggning av fönster    efter igenpluggning

 

 

 



Före fönster byte                         Efter fönsterbyte

 

Lite bilder på barnen

 

 

Nä nu ska ja grejja på vidare här hemma

Tjingpling

vill ni ha fler beökare så gå in här vet ja

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Ninnie81


Kommentarer
Postat av: Malla

åååå det ser ut att bli jättefint i köket!

2009-11-30 @ 10:51:57
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: lea

så jäkla fint det blir...äckligtavispåer...mitt dröm kök med,älskar det!!!;)

2009-11-30 @ 11:07:00
Postat av: Malla

Recepten finns på det här inlägget:

http://monstermalla.blogspot.com/2009/11/sleepy-sunday.html

Jag hoppas det kommer bli gott :)

2009-11-30 @ 11:29:46
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: lealea

haha det förstår jag;P på lördag har vi det o jag har inte fixat nå ännu;P

men men det blir nog bra ändå=)

jo det tycker jag vi måste göra..jag är dock förkyld nu så jag håller mig hemma och tycker sååå synd om mig själv..ingen annan verkar göra det, men en dejt borde vi boka in:)

2009-11-30 @ 11:32:55
Postat av: Jenny

Hej gumman..



Så länge sedan jag kikade in nu, tyvärr blir de lätt att man har annat att kika på då man kliver in så jag glömmer ALLAS bloggar...Ska försöka komma ihåg...



Hoppas att allt e bra med er & barnen...

Ser att de varit/är sjuka så skickar ett stort KRYA PÅ ER...

Här e allt bra med oss, nu har äntligen snön kommit till oss så vi får känna på riktig vinter :D

Annars rullar de på som vanligt.

Ser att dina barn också blir stora..Tänk vad tiden går fort, man ser de på barnen.



Ha de så bra & trevlig advent/jul önskar jag nu redan-man vet aldrig då man kikar in nästa gång.

Kram på dig :D Jenny (jejja25 på familjeliv)

2009-12-01 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0