Småbarnsförälder

Det är inte lätt att ha småbarn måste jag säga. Vakna nätter och ibland 2 st som skriker i båda mina öron. I natt har vi haft en mindre nöjd lillebror och mitt i allt så vakna en storebror som skulle kissa och sen sova i våran säng. Tog ett tag innan hela fam Nilsson somna. För när ja nästan hade sövt om lillebror så börja storebror prata högt och väkte han igen. Sen så har lillebror sovit jätteoroligt hela natten. Var såååååååå slut i morse när ja vakna så de blev inge dagis för Melwin idag. Orka verkligen inte slita upp dem. Jag var inte den enda som var trött. Även mina smågrabbar va gode så slut.

Ja egentligen så kan man inte klaga för Malcom har varit en så snäll liten bebis. Är väl 6 mån stadiet som gör att han sover dåligt plus att ja har sett att han har tänder på G. Blir väl bättre igen sen när de har poppat fram. Hoppas de iaf.

Hoppas från de enda till de tredje att jag får korten på Malcom idag. Var såå himla fina kort som vi tog. Vill sätta upp dem i vardagsrummet. Måste oxå böra fotoväggen kart. Har bara några kort kvar.

Så va händer idag då. Blir att fixa lite här och jag tror att Världens bästa Sara kommer förbi en sväng mellan hennes jobb. Ska bli så kul för de var ett tag sen jag prata med henne. Dessutom har ja hennes stövlar som hon ska få tillbaka. Måste höra vars hon köpte dem för de va äckligt snygga. Vill oxå ha sånna.

Ska nu kolla lite på bubbleroom och se om ja kan hitta lite kläder till på lör. Får se om de finns nå som min mindre smala kropp kan rymmas i. Har sett endel saker men om ja ryms i dem är en annan femma.

Ska även fara förbi och hämta lite grejjer till köket. På ttal om de så ska ni få se lite framsteg i vårt kök.

 


Hitta förresten en kort på mig när jag var ca 3 år tror jag och bodde i Colombia. VAr inte så värst glad på kortet men jag måste nästa visa att Melwin är gode så lik mig ändå.

Blev ingen bild för ja hitta inte kortet men om ni går in på www.robbnin.pixbox.se och trycker på ego så finns den bilden där.

Nä nu måste jag se var min minsta busfrö for

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Liinda

de kommer bli skitsnyggt i köket ju! måste komma förbi någon dag..

2009-11-23 @ 09:57:18
URL: http://antonsmammaaa.blogg.se/
Postat av: Malla

Köket kommer bli skitsnyggt! :)

2009-11-23 @ 11:45:35
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Angelica

jag är beredd att hålla med dig om detta med småbarn, ingen dans på rosor alltid... vi har också haft en gnällig lillebror idag, har fått bära på han hela dagen... och d resulterar ju i att man inte hinner göra nått alls ;/

Det går dåligt för mig att hinna med att ringa...

blir man någonsin van detta kaos??

2009-11-23 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0