Trist vinterväder..bläää

Ja men va är detta. Det är den 26 nov och inte har vi nå snö nästan. Så himla tragiskt. Egentligen är jag inte så mycket för vinter och kyla men hellre vitt än slask och regn. Snön lyser ändå upp lite.
Sjukt att de bara är ca 1 mån till julafton. Tror ni ja har handlat nå julklappar??? Förmodligen...INTE. Tänkte vara duktig i år och börja i tid men nu står man här och inte inhadlat en enda. Såå typiskt oss. Men däremot så funderar jag på att beställa lite via nätent. Hitta lite leksaker åt ungarna som va typ en hundring billigare på näten än i affärerna.

Ett tips på bra sidor är: www.hikmet.se och www.lekmer.se och www.dodde.se

Igår va Tessan och Mari med sina små och hälsa på en stund innan vi alla skulle fara och hämta storebrorsorna på dagis. Var riktigt trevligt. Blev mycke surr och jag bakade en god butterkaka från ICA..ha ha..

Var förresten och hämta bilderna på Malcom hos Vickan igårkväll. Blev så himla fina bilder på han. Ska förstor några som ja ska ha på fotoväggen. Ska försöka lägga upp lite bilder på bilderna som jag tog om de blir bra med kameran :-)

Sen till något annat. Malcom har blivit sjuk. Lillgubben. Är supersnorig och hostig, sen verkar de som om han har fått ögoninflammation med. Mammas lillälskling är inte pigg. Han sover än. Har inte vaknat än sen igår. Däremot så vakna han i natt med värsta hostan och igen snorad så ja var tvungen att ge han näsdroppar och sen suga ut de för de va såå jobbigt för han. Precis när ja skrev vakna han så nu har ja en trött liten kille bredvid mig. Inte lätt att vara liten.

Måste få berätta att i nu har diskdo och spishäll så i kväll kanske vi kan laga makaroner..haha...fläkten saknas än.

Nä nu ska ja grejsa vidare här hemma.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: lea

Hej bruden hur har ni det? nu hr flytt lasset gått övenför oss...så jag förstår hur det är att bo i kaoset...men det verkar gå super fort för er!

2009-11-25 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0