Uppdatering

Nu har ja varit dåligt på uppdatering igen men ja har haft fullt upp i veckan

I tis var ja i flängen hela dagen och sen har vi fixat och donat här hemma med köket. Börjar närma sig ett färdigt kök men än är de endel kvar. Nu så håller stommarna komma på plats. Förhoppningsvis så har vi spis och ugn tills nästa helg. Skönt.

I ons var jag och fotografera Malcom för han är 6-mån nu, gisses va tiden går fort. Min lilla plutt börjar bli stor. Full rulle på gubben. Ta sig fram överallt. Man måste kolla han hela tiden. Han är en liten buse. Man ser att han vet att att han inte får vara på vissa ställen för säger man " Ajabaja" då sprattlar han med hela kroppen och masar iväg skrattandes. Kommer få fullt upp med han sen..sötisen mig

Tors var ja på BVC och hade 6-mån kontroll så nu väger lill trollet 8170g och är 68,5 cm lång. Han är ett helt kilo lättare än va Melwin va vid 6 mån. Han vägde 9280 g.
Resten av dagen monterade jag stommar till köket. Fick även besök av Roland och Ante. Så de va trevligt.

Idag fre har vi varit på begravning. Va Robbans faster som vi begravde. Huvva tycker begravningar är så jobbiga, men de var jättefint idag. Tror säker faster hade uppskattat den. Var mycke folk som var där. Kan som tycka att de är trevligt när man ser att de va så många som brydde sig om henne. Kommer verkligen att sakna henne så mycke, blir ett tomrum i vårat liv. Hon och karln sin var ofta och hälsa på sen så älskade Melwin att vara hos dem. Melwin pratar endel om henne. Hur ska man få en 2,5 åring att förstå att hon inte kommer att komma tillbaka. Har sagt till han att faster är i himlen med mormor. Ibland verkar han förstå och ibland inte.

Har även hunnit med att färga mitt hår innan begravningen och ja blev skit nöjd med färgen. Så tack Tracy att du va snäll och färga håret. Tycker de alltid är lika trevligt att klippa mig hos henne för vi har så mycket att prata om. :-)

I helgen blir de att fixa med köket. Melwin hade turen att få vara hos farmor och farfar ikväll. Får se om vi hämtar han i morgon eller på söndag. Melwin verkligen älskar sina farföräldrar. Men de är ju inte så konstigt för de är hur underbara som helst. Är så glad att de finns i mitt liv och i vårt så klart.

Ska förresten lägga upp lite mer bilder från Leo´s lekland och andra bilder på mina gullegryn.

Ha en bra helg

Tjingpling

  

  

  

  
  
  

Kommentarer
Postat av: Malla

Sötungar :) Tror du inte malcom får lika mkt hår som melwin snart?

Hoppas på bilder fr köket då det är klart

Kram på er

/Malla

2009-11-20 @ 23:31:50
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0