Min lillälskling är sjuk

Vaknade i natt att Malcom börja gråta och när ja tog upp han var han dyblöt i svett. Sen hade han även bajsat så jag gick ner för att byta. Tog även tempen å då hade lilleman 39,1 grad. Så de va bara att ge han en alvedonsupp och göra en liten flaska så han kunde somna om. Men de har varit en jobbigt natt. Malcom har sovit jättedåligt och de prg av febern och även Melwin har sovit jättedåligt. Sprungit mellan sin och våran. Sluta med att han sov i sin egen ända till efter 9 idag.

Nu under dagen hade febern gått ner till 38,7 men nu när ja kolla igen hade han 39,5. Man ser att han har liten lekil och sen blir han totalt slut och hängig. Går i vågor. Ska på måndag ringa till bvc och se om han få komma in på kontroll så han inte åkt på flunsan.

Ska snart fara och handla lite sen blir de bara mys ikväll. Ska handla lite gott åt Melwin så han får mysa på lite med en film och godis. Robban verkar inte heller helt i toppform så vi får se om han åker på något med. Sj känner ja mig ändå gode så pigg och Melwin oxå än så länge. Han har hosta och snorar. Hoppas de stannar där.

Nä nu ska ja leta efter goda matrecept som man kanske kan laga till middag. Är ju lördag så då måste man äta något gott. Tycker då ja ialla fall.

Tänkte se de nya avsnitten av The Hills ikväll. Tycker de är bra.

Förresten har ja berättat att ja ska tatuera mig den 6 nov. Längtar som en tok. Ska lägga upp en bild på den sen när ja har gjort den

Photo: MTV Networks

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0