Pisssdag i dag

De enda ja kan säga att ja har en pissdag idag. Inge är bra. Känner mig konstig i kroppen. Har ont i halsen, känner mig astrött och pissig.

Skulle fara till banken idag kl 10, men tror ni ja hann, nä förmodligen inte för när ja kom hem så la sig jag och Malcom i sängen och sov ända till 5 i elva. Så då var de bara att skynda sig till Melwins dagis. Sjukt va ja har sovit hårt för ja hade mob bredvid huvudet men hörde inte larmet eller när Robban ringde.

De enda positiva som har varit idag va att när Robban kom hem hade han med sig en jättefin kamera till mig. En Canon Powershot SX.

Detta är min fina kamera:

Canon PowerShot SX1 IS







Tjingpling för mig

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej, jo vi hade tänkt fara dit ett tag, för jag har körlektion halv 2.



Med oss är det bara bra. Är allt bra hos er?:)

2009-10-13 @ 08:20:22
URL: http://alexxandrabrannmark.blogg.se/
Postat av: Liinda

hej, nä ja kommer inte idag, är i kiruna kommer till byn imorronkväll.. nja, kan väl inte påstå att de äe spec bra men han är väldigt duktig på gömma sin svaga sida!

2009-10-13 @ 10:43:56
URL: http://liiiindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0