Snön bara öser ner..lallalalallala...

Höll på att dö i morse. Vaknade vid 5 att herr mini Nilsson ville ha en flaska. När ja kom ner å regnade de för fullt. Tänkte " jaha..då blir de mysdag idag" Sen när vi guck upp före 7 så SNÖADE de. Ja menar hallå. Hur är de med vädergudarna egentligen. De verkar inte veta själv hur de vill ha de. Hade nog föredragit regn ist för snö. Jag är verkligen inte gjort för snö. Har tänkt många gånger att de va ju hur bra som helst att mina föräldrar adoperade mig men de hade ju inte gjort om de bott där de var varmare. Men men så kan de vara.

Så va har hänt idag då?? Försökte få däcken bytta på Däck och Olja men de hade inte tid idag. Så de blev OKQ8 ist. Blir lite nojjig att köra med sommardäck när de är snö ute. Speciellt när man har barnen i bilen med.
Robban har varit hemma i dag för han är inte så piggelin. Låter som värsta Maffioso när han pratar....ha ha..har retat han hela dagen.

Efter ja hade lämnat av Melwin på dagis Zumade ja. Körde Flat Abs idag, jobbigt med riktigt kul. I morgon tror ja de bli Zumbning med Sara.

Har hunnit vara på kalas i dag. Näcken och Super Tessans Liam blev 4 år. Stora killen. Var trevligt. Hon hade riktigt gott fika. Man har varit riktigt onyttig idag. Efter kalaset blev de grillen, men ja åt kycklingsallad. Så lite nyttig har ja varit idag.

Sen i kväll har Sara varit här en stund och lekt med barnen. Är så kul att barnen tycker om hon. Syns på Melwin att han är van med Sara. Menar Sara har varit med ända sen han föddes.

Var inte så intressant de som ja har skrivit men men same skit. Ska färga håret i morgon. Nu kommer jag bli mörkhårig igen. Skönt för ja är less att vara blond.

Nu är de 1 mån tills ja ska tatuera mig. Längtar enormt mycket. Kommer bli sååå himla snygg.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjenixen!



Kan trösta dej med att det bara var sommarvarmt dom första dagarna vi var här :) Nu är det höst och det är riktigt kyligt om mornarna och kvällarna! Dock kan man härda ut på stranden mitt idagen ibland ;)

Låter ju mysigt med snö hemma! :D



Japp, vore inte illa om man fick se någon kändis sådär.. ;) Håller med, den serien är bra!



Tråkigt att ni har sjuklingar ;/ Det är aldrig skoj, men det ska väl gå över hoppas jag!



Jo knogar att kika in här när jag kommer ihåg namnet! :D Det är kul att höra från er där hemma :) Lovar att sköta om mej om ni åxå gört ;)



Vi hörs!



Kraamar

2009-10-08 @ 01:07:38
URL: http://hoojna.blogg.se/
Postat av: sara

ja dom är så söta dina 2 små! :)

2009-10-08 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0