Uppdatering igen..och ja är med i en video

Jag är verkligen seg vissa dagar. Nu var de ett tag sen ja uppdatera i min lilla blogg.

Får se här nu va som har hänt i veckan. Vi börjar med :

Måndag: Då var jag och Sara ute och gick en morgonprommis medans Melwin var på dagis. Sen hämtade ja han och vi gjorde lunch. Sen åkte hon hem för hon skulle jobba. Sen gjorde vi inte så mycket. Robban jobba ända till kl 7.

Tisdag: Lämna Melwin på dagis och for hem och åkte hem och mös en stund med Malcom och Robban. Även den dagen jobban han från 10 till 19. Sen städade ja huset. Linda var så snäll och kom och va med Malcom medans ja hämta Melwin. Ville inte dra upp han för han hade just somnat. Efter halv ett  när vi ätit luch åkte vi till vuxenbarn och Melwin har alltid lika skoj där. Va riktigt trevlig för nu börjar de komma mer bebisar i Malcoms ålder. Efter VB åkte vi till Däck och Olja för att höra om de var nån vits att fixa bakdäcket som hade fått punka under helgen. Men de var de inte. Lämna Melwin hos Anna och Tommy medans jag och Malcom for till affären och handla lite. Sen blev de att stanna hos dem och äta middag. Så de var trevligt. Vid halv sju åkte vi hem och jag gjorde en pannkaka så Robban skulle ha nå när han kom hem. Senare på kvällen gick ja en kvällspromenad med Linda och lilla Anton. Malcom fick oxå följa med. Var riktigt skönt. Men den natten vägrade Malcom att sova så de blev lite knasigt för han så ska ja gå på kvällen framöver blir de utan barn.

Onsdag: Igår var Melwin på dagis som vanligt. Jag var gode slut i kropp och knopp efter en vaken dag. Var egentlgien tänkt att vi skulle fara till Piteå och träffa Linnea och lilla Herman men  ja orkade verkligen inte. Låg och vila en stund på dagen och sen så har ja inte gjort så många knop. Jag och Robban åkte till byn och kolla på golv till förhallen. Fick främmande av Henke och Tova på kvällen. Var uppskattat av Melwin för han fick en lekkompis. MEn de va en trött liten kille som somna sen.

Torsdag: Idag så har de än inte hänt nå. Väntar att svärmor ska komma för hon ska ha barnen. Ska till tandläkaren. Läntar inte. Blir väl att skrapa bort tandsten som vanligt. Gör så himla ont. Känns som hon ska karva bort alla tändet. Sen brukar ja blöda så mycket efter de. Ja ja men de måste göras.

I morgon ska vi till Piteå och träffa L och lila H. Och så klart Sara. Hoppas vi får se Perni med. Ska handla en födelsedagspresent till Liam för han blir ju stora kille om en vecka. Sen ska ja även fara och hälsa på morfar. Var ett tag sen. Han har fyllt år så ja ska köpa nå god bakelse åt han.

Tycker denna video är bra..och om ni kollar så är ja med. Jag är tjejen med kaptensmössan eller va de nu är..precis sådär ser jag ut nu efter ha fött 2 barn....ha ha ha..



Tjingpling på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Pernii

Heej.. Tack så mycket.. Riktigt nöjd, vi ska bara justera lite smågrejer med den senare.. =)



Nja jag börjar typ 3 å jobba, vi har premiär för wallmans idag så de e rätt mycket att göra, men jag ska ha er i åtanke om jag kanske hinner se er =)



Kram

2009-10-01 @ 11:11:54
URL: http://pernillaohlund.blogg.se/
Postat av: Malla

Har du också sådär snygg kropp!! Jag MED :D

Haha :P

2009-10-01 @ 11:59:42
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0