Vi lever

Heja hej...nu var de ett tag sen jag skrev. Har bara inte haft ork eller lust att skriva. Plus att man har fullt upp på dagarna med 3 små killar. Fastän vi har Melwin och Malcom på dagis så är de besök här och kontroller där med Mario som tar sån himla tid.

Idag har vi varit på Sunderbyn och gjort en ögonkontroll på han. Nu kommer de inte bli nå fler förrän han är 2,5 år. HMen de gick hur bra som helst idag och Mario skötte sig exemplariskt. Som alltid.

Mario har blivit 7 veckor nu och är lika snäll och söt som han alltid har varit. Tycker han är sååå himla stor nu. Men de som ser han t ycker han är liten än. Men de kan ju ha med att man ser han varje dag.

Var på kontroll med han i går på bvc och nu har Mario växt massor. Han väger nu 2960 gram och är 50 cm lång. Han har växt 7 cm och gått upp över 1 kg sen han föddes. Gisses va tiden går fort. Tänk att min lillplutt snart blir 2 mån. Helt otroligt. Tänk att han egentligen skulle födas nu på onsdag.

När jag tänker på de kan ja blir lite ledsen i hjärtat. Även bli lite avis och bitter när ja ser andra som är höggravida. Ja som verkligen längta massor till denna förlossning. Att få komma igång av mig själv. Fundera på hur de skulle sätta igång. Men vattenavgång eller värkar. Hur länge de skulle ta och hur ja skulle klara av de. MAn kan väl säga att ja känner mig riktigt snuvad denna gång. Har ju mått hur bra som helst denna gång. Allt var ju så himla bra. Men tyvärr så får man inte bestämma hur de ska börja eller när. Men nog hade ja helst velat ha han i v.37-38 ist för i v.32. Men jag är då så himlans glad att han har klarat sig så himla bra och mår såå himla bra. Att de inte varit nå problem runt han. Sen var de ju oxå himlarns tur att jag fick kortisonspruta veckan innan så hans lungor han utveckla sig snabbare.

Ska lägga in lite bilder på mina älsklingar sen blir de att göra klart resten av maten. Idag bjuds de här hemma på ungsbakade grönsaker med ett täcka av älgkött och fetaost. Tror att de kallas för Grekisk pyttipanna men då ska man egentligen ha fläskfile. Men man får ta de man har.

 Snygg MArio

  Melwin när han var 2 mån på PDOL

 Melwin och en bebis Malcom

 Malcom 3 dagar gammal

 Melwin när han är ca året



 cool bild

 snygg Melwin

 en liten knubbig bebis Melwin

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Martina

Tänk så det kan vara.

När jag (och många fler i vår dec-tråd på FL) går och önskar att få tidigare än BF så känner du att det är det du saknar mest!

Din lilla superfina Mario är världens gulligaste och jag tycker det är mysigt att läsa din blogg om hur det går med honom!



Kram

2010-12-14 @ 10:55:37
URL: http://http://martinaupdate.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0