Förstan dage hemma

Nu är man hemma en sväng så man kan ladda om batterierna och pussa och mysa med de större kidsen en stund.

I morse vaknade ja som vanligt före kl 8. Har som en inställd kl på de nu. Får se vilken tid ja kommer vakna i morgon när man är hemma.
Har mys lite med lillaman innan Robban och Melwin kom. Var såå kul att se min lilla älskling igen. Melwin tyckte att lilleman var så fin. Verka riktigt stolt över sin minsta brorsa. Men man såg att han blev ganska rastlös över att vara sjukhuset och jag förstår han. Är ju inte de roligaste ställe att vara på.

JAg och Melwin åkte hem vid 2 tiden, men oj va jobbigt de var att lämna Lilleman kvar. Vet ju att han blir omhändetagen av både Robban och personalen men ja kände mig såå himla hemsk ändå. Börja rent av att gråta. Är väl lite av hormonerna som spökar oxå.

Åkte direkt till dagis och hämta Malcom. Gisses va glad han blev när han såg mig och så himla stor han helt plötsligt känns nu. Däremot så börja han gråta massor när en av hans fröknar skulle hjälpa honom med skona. Han trodde väl att ja skulle lämna han igen. Eftersom ja inte får lyfta och bära tung så var de gulliga och hjälpte mig med Malcom in i bilen. Sen åkte vi hem och inväntade farmor och farfar för de hade mina husnycklar. Sen var de gulliga och satt en stund med grabbarna när ja bara tväråkte ut för att handla lite till middagen. Hann även förbi Kleda och köpte en jättesöt liten body men små djur på i Lillemans storlek....är första gången jag köpter kläder i strl 45. Kommer inte bli att inhandla så mycket i just den strl eftersom han växer ut de nog ganska snabbt.

Har ikväll ätit kyckling och pommes sen gjorde ja även ett annant kok med kyckling så jag har när jag ska tillbaka till 56:an. Vi måste stå sj för lunchen och middagen. Blir ju snuskigt dyrt att köpa micromat och sånt hela tiden. Så nu har ja några mål mat. Sen får jag nog be Robban att göra lite kok oxå som han kan ha med sig.

Tyvärr har ja inga kort att ladda upp, eller förutom dem jag har i mob men ja vet inte hur jag ska får dem över till datorn. Kommer vara hemma även i morgon och sen drar jag min kos till Sunderbyn på ons för att mysa och pussa på Lilleman och även ta massor av kort och lägga upp här.

Snart kommer en av mina svägersker hit och ska hålla mig sällskap. Så himla trevligt.

Tjing pling för mig för denna gång

Mamma älskar alla sina smågrabbar. Saknar den när ja är ifrån dem.

Kommentarer
Postat av: Mariann

Hej! Stort grattis till lilla killen! Söt som socker!! Hoppas han växer till sig och att ni snart får komma hem till bröderna.

2010-10-26 @ 21:14:55
URL: http://mariann81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0