Söndag igen

Nu sitter jag och Melwin och ser tv medans Robban och Malcom än sover. Blev en sen kväll för grabbarna igår. Vi var i flängen hela dagen. Först hos kusin Nelly som vi fira för hon blir 7 år sen till nästa kalas hos Liam som har blivit 5 år. Tror kl var runt halv 10 innan barnen hamna i säng. Men skönt att dom inte vaknade tidigt.

Får se va som händer i dag. Funderar på att baka chokladbollar med Melwin. Blir kanske lite pyssel oxå. Sen i kväll far Robban och jobbar natt så man blir sj i natt förutom att man har barnen så klart. Hur som haver blir de en tidig kväll för i morgon ska jag jobba och då måste vi upp vid 6 tiden om ja ska hinna lämna kidsen på dagis.

Får bli ett längre inlägg senare

Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, vad göres? :P

2010-10-10 @ 09:34:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

HEJSAN



Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in



http://smyckestokig.blogg.se/



mvh malin

2010-10-11 @ 06:00:21
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0