Fullspäckad dag

Dagen börja med att ungarna vakna vid 6 i morse. Precis i tid som Robban kom hem. Så de var bara att se glad ut och stiga upp. Men gisses va trött ja var. Hade nog lugnt kunna sova 3 timmar till.

Sen blev de en despyt mellan mig och Melwin angående frullen. Han ville äta chokladflingor medans jag ville att han skulle äta havregrynsgröt eftersom de skulle vara på dagis längre stund idag. Har jobbat hos min brukare några timmar.

Hur som helst så efter mycket om och men och mycke skrik och gråt så förstod Melwin att mamma bestämmer. Vi gjorde en deal där han skulle få äta de i morgon ist. Men nu blir de slut med flingätande. De må kanske vara gott men de är inge som man stoppar på länge.

Blev lite tv innan vi drog oss iväg till dagis. Sen blev de jobb.
Men huvva så trött ja har varit idag. Sov inte bra i natt. HAr vridit och vänt på mig och sen har bebis tryckt massor på en nerv i magen så ja har har haft lit småont.

Åkte och handla med min brukare men de är ingen lek med alla dessa kramper och sd. Men tur att de blir bättre när man stannar upp och vilar en stund. Är bara att bita ihop.

Efter jobbet fick ja skjus av Linda för ja hade ingen bil. Lill piss nissan vägrade starta. Åkte hem och hämta stor bilen innan ja skulle hämta kidsen på dagis. Robban har jobbat natt i natt. Har 2 nätter till innan han går av.

Ikväll har vi ätit korv och makaroner sen har kidsen fått se film så nu ska vi göra oss ordning för kvällen för ja hör att ja har 2 väldigt trötta killar.

De sista ja ska göra är att lägga in en bild på min lillapa i magen. Fick ju en 3D bild på den förra veckan. Tycker han ser ut som en liten schimpansunge...ha ha...hoppas verkligen inte att de kommer ut en liten apa för då har de blivit nå fel och då måste vi göra både ett faderskapstest och en moderskapstest...ha ha..



Tjingpling

Kommentarer
Postat av: lea

söt=)...han,har ni kollat?=)

2010-09-21 @ 15:40:11
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0