V.21 och halva tiden har gått...

..som sagt halva tiden har gått nu så närmare bf är man nu. Var ett tag sen jag skrev men jag har inte haft tid. Detta kommer bli ett kort inlägg. Får skriva mer sen men däremot så tänker jag visa er ett kort på magen. Vet inte om den har växt sen sist. lite kanske.

Ha alla ett jättebra Nyår och ni som festar tar de lugnt så inge händer...ha ha..låter som värsta morsan nu..ha ha..

En annan sak jag kan berätta är att vi troligtvis väntar en liten kille..vi som var så säkra på en tjej men tji fick vi, men vi är lika glada för de. Köpt en liten body åt lillebror idag där de står " i have the worlds greatest daddy". sött eller hur. sen fick Melwin lite kläder oxå och jag hitta en tröja. Kan ju säga att vi var till piteå för vi skulle besikta morsan hus.

Så här kommer veckans magbild med härliga klädränder :-)



Tjinpling på er och Gott nytt år igen

Kommentarer
Postat av: Jenny.V (jejja25-fl)

God fortsättning på det nya året.



Hoppas att ni har de bra, tänker på er.

Ser att magen växer & kan inte fatta att tiden går så fort nu när ni väntar ert 2:a barn.

Att det dessutom kanske e en liten kille e ju bara en bonus, tänk va mysigt vännen..

Då har du 3 killar att mysa med sedan ..



Kram kram :-D

2009-01-01 @ 13:51:37
Postat av: Therese

Vilken fin mage du har gumman!! Tänk att du redan har gått halva tiden, tyckte nyss du berättade att du var gravid igen.



Hoppas allt är bra med dig och din familj!



Massa kramar

2009-01-03 @ 14:25:09
Postat av: Pernii

Hej jag har gett dig en award.. kolla in min blogg=) puss

2009-01-03 @ 14:31:44
URL: http://pernillaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0