1 dag kvar

Nu är de bara 1 dag kvar innan mamma ska begravas. Bävar massor. Måste göras men usch va jag inte längtar.

Så va har jag gjort idag då? Var och hämta en kompis på Kallax vid 10 tiden. Har inte sett henne sen vi var typ 15-16 år. Var jättekul och träffa henne.

Har nu hunnit med att handla, lämnat in en bok, vi har varit på Okey och ätit lite. Sen gick jag in på skoaffären för att se om de hade nå snygga stövlar som jag kunde ha i morgon på begravningen men jag hittade inga tyvärr.

Nu ligger Flor och vilar för stackarn har varit uppe sen 4 idag. Inte konstigt att hon är trött. Snart kommer sambon och Melwin hem och då blir de livat i holken kan jag lova.

Ha de bra alla

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0