BM

Igår var jag till bm och fick prata av mig lite och sen lyssnade vi på hjärtat. Var så mysigt så. Fick idag veta att jag får göra ett tidigare UL och de blir på onsdag. Ska bli så kul och se den lilla/lille. SEn även att se hur många som gömmer sig där inne. Sen ska jag boka tid för runtin UL i vecka 18.

Ska tillbaka dit den 18 nov igen. Får nog lyssna på hjärtat igen. Snart går jag in i v.13. Tiden går sakta med säkert frammåt.

Nä nu har jag inge mer att berätta.

Ha de bäst.

Tjinpling

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag börjar antingen ikväll eller imorgon. Är det ok?:D

Ha det bra

2008-10-30 @ 15:12:21
URL: http://finastt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tänker på er idag & i helgen kram



Men åh så skoj att snart få se lille bebben, måste kännas härligt ;0)



Trevlig Halloween, ta hand om varandra.

Kramar om :-o buu

2008-10-31 @ 12:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0