Mys med våran mysunge

Idag har vi inte varit ute nästan nå. Vi åkte in till a-jaur under dagen för vi hade lite saker vi behövde köpa. Var in på Dollarstore och shoppa loss. Hitta endel som vanligt. Sen åkte vi hem och åk lunch och la Melwin. Han och jag sov en stund. Vet inte exakt hur länge. Som vanligt så hade jag kunnat fortsätta sova men icke sa nicke. Gick ut en sväng med Melwin medans Robban fixa med vattnet som har krånglat sen vi kom hit.
Jag och Melwin gick en sväng och självklart ville han fara och se grannens traktor. Sen ville han inte därifrån och var på tvärsan och de slutade med att jag var tvungen ta han under armen och bära han en bit innan vi var hemma igen. Så i morgon kommer mina fogar vara åt helvete. Mindre kul.
Efter en stund lugnade han ner sig och vi gick till grannen för Robban skulle fråga lite om pumpen sen gjorde vi middag och Melwin fick se Toy Story 2 samtidigt och de var kul. Sen gick han och Robban och fortsatte se klart filmen i soffan.

Han är för söt våran lillkille. Han börja säga att Robbans öl eller pils som han säger var hans. Snacka om att den grabben har ansiktuttryck som heter duga. Man får skratta åt han dagligen för de kommer alltid en ny ansiktsuttryck.

Blev sen kväll för Melwin. La sig efter 21 ikväll, men vi säger att de är ju Påsk och då får man tämja lite på tiderna. Han sov till nästan 9 idag och de var skönt.

Ha de så bra alla

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: sara

Heej! tack :) okej, jo de kommer bli najs på lördag :P hur är de med magen då? hoppas ni har de bra! ring när ni kommer hem. hejsvejs bruden :)

2009-04-15 @ 08:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0