Ute dag i dag igen

Idag sov vi till lite före 9. Var skönt men ja kände mig inte alls så pigg. Efter vi hade ätit frukost så städade vi hela köket och plocka bort saker och fixa till lite här hemma. Sen blev de lunch och fix ute på gården. Tog fram våra utemöbler. Robban och Melwin skotta bort lite snöhöga på gräset för att få de att tina lite snabbare. Sj har jag putsats alla fönster ute så nu är de bara insidan som gäller sen är man klart där.

Sen fick vi främmande av Robbans syster och hennes son. Ringde dem och bjöd på glass och kaffe ute i de fina vädret. Det enda som var synd var att de blåste så mycket innan vi gick in.
Hann inte mer in så kom Robbans faster och karl och hälsa på en sväng. Sen blev de mat på grillen. Var inte så jättehungrig men man måste ju äta så bebis får i sig enegi och växer.

Nu i kväll har vi betalat räkningar som aldrig är kul men ett måste sen har vi sett på Cars men Melwin. Men ännu en kväll var de en trött kille som somna snabbt.

Nä nu ska jag lägga mig är astrött. Blir en tidig morgon i morgon.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) jo de gick bra, allt såg okej ut o ja växer på i normal takt :)blodvärdet har blivit bättre nu, har legat ganska lågt förut men nu är e mycke bättre .. jo vi kom upp igår igen, ja trivs himla bra önskar bara att vi hade hunnit få lägenheten :)

hur är de själv, nu är de väl nära för dig? =)

2009-04-27 @ 11:11:29
URL: http://liindaliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0