Bra tips

Först måste jag säga att ja kan bli knäpp på mataffärer. Skulle vara smart och handla INNAN ja hämta Melwin på dagis. For nog en halvtimma före eftersom ja inte skulle handla så mycket. Efter att plockat ihop de ja skulle ha och prata av mig lite med vänner hit och vänner dit ställde ja mig i kön. Gissa va som händer??
.kollar på klockan och upptäcker att ja har bara 10 min innan ja ska vara på dagis, sen ser ja att framför mig typ 3 pers så har en dam lastat hela sin vagn full. Stressen börja smyga sig på en. Såg hur minuterna börja fara och de hände inget. Tillslut öppnade de en till kassa. Men innan ja ens hann backa med vagnen var den kassa full. Så de va bara att snällt stå kvar. Tur hade ja ändå för den nya kassan var de tvungen att stänga för den funka inte som den skulle.

Sen till nått annat. Kolla runt lite och av slumpen hamnade ja hos Mogi. Där hade hon ett inlägg om hur man kunde få fler besökare och gav lite tips. Var riktigt bra faktiskt för de är ju alltid kul om man får många som läser ens blogg.

Nu kommer ja väl inte bli nån jättestorbloggerska men de kan ju va kul om de finns folk som tycker om att läsa de ja skrivit. Fastän de bara handlar om mitt halvintressanta liv.

Skulle vilja se en blogg som hamnar 1:a som handlar om vanlig vardag. Får gärna innehålla lite ironi och humor. Menar som Kissie och Foki och allt va de heter, skulle egentligen vara kul och veta hur de egentligen är.

Måste bara få säga att första gången ja såg Fokis blogg börja ja skratta. Inte för självaste bloggen utan för namnet. VArför är för ja har en kompis som bor i Malmö och hennes papegojer heter Poki, Soki, Foki eller nått sånt..Lite kul va de allt. Ha ha..

Ja ja tur att man har ett val här i världen så inte alla måste tycka om samma blogg. Smaken är som baken delad vill säga.

Tjingpling från mig


Kommentarer
Postat av: johanna

ja vi måste ju komma och titta nån dag när jag är ledig och se hur det ser ut :)



Jo det är väl bra, finns väl vissa invändningar, men det är ju pengar iallafall, fastän det verkligen inte är någon superlön ..

2009-12-09 @ 21:51:23
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0