Fredag fredag FREDAG

Jag verkligen älskar fredagar för då vet man att de är bara några timmar kvar innan de är helg. Och för de mesta betyder helg, mys med familjen och äta godmat. Nu sista tiden har alla dagar flytit ihop så helgerna har inte varit så speciella eftersom vi har haft så mycket med köket.

Men nu jäklar ska vi ha en familjedag i morgon med Melwin och Malcom. Blir att fara till Piteå och vara på Skeppet och leka av sig. Tror han kommer uppskatta väldigt mycket. Robban sa att han skulle ta på sig bekväma kläder så han kan klättra och busa med han...ha ha..han kommer att komma efter typ 10 min och vara helt slut. Tror han inte vet hur jobbigt de är. Kommer nog få mig ett gott skratt i morgon.
Men innan de så ska vi fara på Mios och se på några lanpor till köket. Blir nog att fara och hälsa på pappa en sväng en vi får se hur mycket vi hinner med.

Sen till en annan sak. I morse vid 5 så ringde Robbans larm. Blev såå rädd. Bokstavligt talat. Brukar inte reager på den men ja dog flera gånger om. Men som ni ser så uppstod ja från att sett döden i vitögat...ha ha..nä så dramatiskt var de inte men kul var de inte heller.

Snart ska ja fara och hämta min älskade son på dagis och sen ska vi äta och fortsätta här hemma. För de enda man gör nu för tiden är städa, plockar, dammsuger.

Har förresten köpt sista julklappen så nu är de fixat. Gode så skönt. Men ja väntar på några kort som ja ska ge bort. Måste ringa och höra om de är klara.

Nimbys Presentationsbild

Ha alla en jättebra helg och...

Tjingpling från mig för denna gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : aa samma här, svinkallt ute! händer i helgen då?

2009-12-18 @ 14:48:28
Postat av: Emma

Hej!

Tack för besöket och kommentaren på min Bubbelroom blogg.

Du har väldigt söta barn du med. :D

2009-12-19 @ 08:59:17
URL: http://www.nogg.se/bumblebee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0