Godmorgon

Ja eller de är väl förmiddag eller va man säger. Har funderat lite på de där. Morgon för mig är mellan 7-10 sen blir de förmiddag mellan 10-14, eftermiddag mellan 14-16 och kväll mellan 16 och frammåt. Men tydligen är de inte rätt. Hur tänker ni alla där ute om den saken. När har ni morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll?

Sen till nå annant...nu är de bara 1 dag kvar. Sååå spännande. Hoppas bara vi får en tomte tills i morgon.

Idag händer de inte så mycket tror ja. Pappa min kommer och sen ska ja väl städa och dona lite inför morgondagen. Ska sätta upp 2 julstjärnon. Behöver även tvätta lite.

Ha de bäst

Tjingpling

Tomten

Kommentarer
Postat av: Malla

jag har förmiddag som allt fram till 12 efter det är dt eftermiddag...fast det låter ju helt sjukt hehe :)



GOOOOOD JUUUUUUL

2009-12-23 @ 11:14:46
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Julia

Då länkar jag till dig :)

2009-12-23 @ 15:48:12
URL: http://hastflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0