Nyår ida

Nu är de bara ca 14 timmar innan vi får ett nytt år. Undrar hur de nya året kommer att se ut. Undrar va som kommer att händå då. Lite spännande är de.

Så va ska vi hinna med idag.

Robban hade tänkt fara ut och åka skoter med Melwin. Får se om hela familjen Nilsson åker. Ja och herr mini i familjen får åka i pulkan.

Sen ska ja bada mig själv och ungarna innan ja ska sätta på mig ett face så man kan vara ute bland folk.
Robban ska köpa raketer med Melle och sen köpa glass och sparris som ja lyckades glömma igår när ja handla.

Vid 4 blir de att göra sig klara och sen börja fara. Måste komma ihåg att ta med kameran och systemkameran så man dokumenterar denna dag som är vår sista på året.

Ska förresten väcka R som ligger uppe och snarkar. Får skicka upp Melwin. Han är expert på att surra ihjäl en just nu-

Dessutom så har han en härlig stockholmska dialekt. Dessa är hans favvor repriker just nu

- Va e de mamma/pappa
- Va hender mamma/pappa
-Nä ja heter Memin Niltson
-Låt mig bli mamma/pappa

Nä nu måste jag gå

skriver mer sen om ja hinner

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: mersiha

jag ska vara med slälkt, familj och vänner du då*? :)

2009-12-31 @ 11:19:39
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : tack detsamma :)

2009-12-31 @ 12:14:20
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0