Roligt med barn ibland

Va ska man säga? Ibland är ens barn väldigt billiga. Speciellt när man försöker trösta minsta för att storebror har klämt hans fingrar medans storebror oxå gråter för han vill att man ska ta upp han och när man inte gör de så gör han nå som han inte får.

Som sagt kul med barn. Men de är tur att de är charmiga och söta att man vill ha tillbaka dem lika snabbt sen.

Idag har ja hunnit med att torka taket från alla fingeravtryck, tömt vårt gamla kylskåp och fixat lite i extrarummet så de blir ordning nån gång.

Ikväll hade ja tänkt duscha och skrubba varenda millimeter av min underbara kropp. Ska ta en låång varm dusch. Längtar massor.

Annars har de inte hänt så mycket idag. Ser att ja har över 110 besökare idag inte unika besökare men ändå. Va ju kul. Men de skulle va kul som sagt och de har ja sagt flera flera gånger om fler lämnar en liten kommentar.

Nu ska ja gå och fixa maten. Har en skinkstek i ugnen.

Ett tips. Om du gör kyckling, karre, eller nå kött överhuvud taget så gör i lergryta för de blir jättesaftigt och gott.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

Men vad söt du är :)Tack för att du ger mig lite reklam :)

Haha jag vet, det där med hårfärg är inte alltid kul...jag blev också grönhårig en gång...fatta inte vad man gör fel :p

2009-12-17 @ 19:10:20
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Lea

oj så fin erat kök blir,måste hälsa på er så fort detär klart så jag fårinspiration...javisst kan dom vara billiga i bland;P

2009-12-17 @ 20:57:20
Postat av: ulliiiss

har ni fått klart allt nu, eller är de mycket kvar att göra ?:)

Måste ju komma förbi någon dag och kika hur de blir :)

2009-12-18 @ 20:34:41
URL: http://ulliiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0