2009 och en Awards

Nu är de ett nytt år och ja va ska man säga, känns inte så speciellt. Det enda är att man måste komma ihåg att skriva att de är -09 ist för -08. Och de ska jag säga er mina vänner är inte så lätt att komma ihåg alltid.

Så va har hänt idag då? Vi vaknade runt 10 hela familjen men jag dro mig ända till halv 11. Det var riktigt skönt för ja har så dåligt i fogarna nu. Hade ju med Melwin oxå men då hade jag mest i ryggen och höfterna men nu har ja enbart i bäckenet. Så jag vet att jag kommer ha riktigt ont i morgon för jag har storstädat idag. Blir att äta endel alvedon nu. Ska ringa sjukgymnastiken i morgon och höra om lite övningar och sen varmvattensgympa så man inte blir invalid i slutet.

Sen en annan grej så har jag fått en Awards av Perni. Så söt du är bruden.

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.

Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.

Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Jag skickar denna award vidare till följande:

sab1na.blogg.se
saraisaksson.blogg.se
tessysblogg.blogspot.com
lillaa84.blogspot.com
emmeliwikman.blogg.se


det var det gott folk. Tänkter uppdatera med lite bilder senare nån dag. Lovar att skriva mer i bloggen nu. Har varit så dålig på det sista tiden. Men varken orken eller tiden har funnits.

Som sagt ha ett jättebra 2009 och hoppas ni får ett bra år allesammans

Tjinpling på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0