Ännu en lördag

I dag sov ja nog till halv 10 men jag kunde ha sovit  några timmar till. Är såå grymt trött hela tiden. Vet inte alls va de är med mig. Får sova på nätterna eftersom lillebror bara äter en gång på natten. Vet inte om ja rent av måste sova på dagen oxå men de är lite svårt när inte Melwin vill sova middag längre. Sen är jag törstig hela tiden men de beror på ammningen och sen har ja värsta köttbehovet. Vill ha kött hela tiden, kanske ja saknar järn i kroppen inte vet jag. Men nått är de. Ska prata med bm på tis när ja ska till bvc.

Idag har vi varit till Piteå en sväng. Var inte tänkt men vi såg en 3-hjuling till Melwin som såg så smidig ut. Blev att vi köpte den åt han. Var en ABC Desigt Cynclone. Jättesmidig. Vi har pratat fram och tillbaka om hur vi ska göra med emmaljungan vi har. Är en jättebra vagn men gode så stor speciellt när vi ska ha 2 med oss vissa gånger. Bilen rymmer inte hur mycket som helst. Som de är nu så ska vi  har sittdelen till emmaljungan med en mjuklift i den som vi köpt idag och när vi ska gå lite kortare promenader som till dagis blir de att ha ståbrädan som vi oxå köpte. Kommer nog bli bra tror jag.
Sen for vi till morfar och hälsade på en sväng. Jag och Melwin provade vagnen och gick ner till hamnen och tittade på båtarna. Sen när vi kom så hade vi turen att pricka in glassbilen så morfar köpte glass åt Melwin så nu har han glass hos honom när han kommer tid. Var väldigt uppskattat kan jag lova.

Ikväll blev de grillat..mumma mumma. Så nu har jag fått min köttrenson för dagen. Ska snart gå och lägga oss. Funderar på om ja ska ge lillebror ersättning innan vi lägger oss. Han verkar inte bli så mätt på kvällarna. Han äter och nästan direkt så verkar han hungrig igen. Antingen så har ja inte tillräckligt åt han eller så vill han bara vara nära och snutta. Är så svårt de där när man inte vet. Funderar på att pumpa ut  och se hur mycket ja egentligen har. De jag vet är att ja inte har i närheter lika mycket som med Melwin. För då kunde ja ha ammat en hel arme med ungar. Nu känns brösten aldrig lika fulla. Sen att ja fick mjälkstockning efter 2 veckor kan ju oxå bero på för lite mjölk. Som sagt bvc på tis så då ska jag prata med dem

Nä nu ska vi lägga oss. Men ha alla en fortsatt trevlig helg,

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Anna

Men heej!

Tack så jättemycket :) jag såg dig också, men tänkte precis samma sak.. Hehe, inte lätt sånt där :)

Njae, vi har väl lite olika namn men inget bestämt..

Grattis till eran lille också! Visst är det också en pojke? Vad heter han?:)

Ha det så bra du med! Kram /Anna

2009-06-14 @ 19:13:33
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Ida

tackar =) jo han är så snäll sover jätte mkt om dagarna och på nätterna vill han helst äta varannan timma men han är ju så liten än så de blir ju säkert mindre framöver =) men guud så mysigt de är med en liten hade typ glömt hur mys de var =) hoppas allt är bra med er alla kram

2009-06-14 @ 20:18:40
URL: http://idaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0