Sjuk...

..min lilla bebis är sjuk. Malcom har blivit jättesnorig och hostig. Stakars mammas lillplutt. Melwin har oxå blivit småsnorig. Så de blir att kurera småkillarna så vi kan fara på semesterresan nästa vecka som vi har planerat. Bli Lyksele detta år oxå. Men nu ska vi bo i stuga. Kommer bli hur trevligt som helst. Far med Carro och Micke och deras dotter Nova som är i samma ålder som Melwin.

I helgen har de varit bröllop för hela slanten. Har varit så fint och trevligt. Har lite bilder från helgen.

Idag blir de att plocka och fixa här hemma för de behövs. Sen även packa ihop lite kläder som vi ska ha med oss till stugan för vi far dit på fredag och är där till mån tis nästa vecka sen på ons bär av de till Lyksele som sagt.

Förresten är super nöjd med våran nya vagn. Var och gick en promenad igår med Linda och Linn och de var ju hur lätt som helst att dra med 2 småbarn. Säger bara de är det bästa köptet vi har gjort.

Här får ni lite bilder från i helgen.

 Robbans kusin Tomas och hans Olga

 Riset viner som bara den på midsommarafton

 Lillgubben suger på läppen när han sover

 Vilken liten skönhet

 Malcom gubben är min andra ögonsten

 Robbans brorsdotter Sofie och hennes Jack

 Malcom är bröllops fin.

 Mina snygga killar som är finklädda

 Melwin fin i sin slips och skjorta

 Mammas ögonsten

Nu ska ja börja plocka upp lite här och sen får jag främmande av Sabina, Sara och Linnea, så himla kul.

Tjingpling på er

Kommentarer
Postat av: Lea

Jag är helt kääär, jag vill ta hem dom bägge2;=)

2009-06-23 @ 16:44:32
Postat av: Jenny (jejja25 på fl)

Hej gumman..

Va ett tag sedan man kollade några bloggar nu blir lätt så på sommaren då man inte sitter & kollar så mycket..



Såg korten på din nya lille kille & jisses så söt så lik Melwin tycker jag då :)



Jag hoppas att allt e bra med er, här e bra med oss vi njuter av sommaren bara..Kram kram :D

2009-06-25 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0