Ett tak

Nu har vi tak nästan i hela köket. Va skönt. Resten ska väl göras i veckan och i morgon ska grabbarna börja lägga in resten av golvet. Va skönt. Kan säga att de är inte kul att vara utan kök. Man blir såå handikappad. Sen så blir man lite knäpp över att bo i en enda röra. Men de är ju inte för alltid..
Brukar säga till Robban att vi kommer att vara med i Arga snickaren som går opå kanal 5. Ha ha..Robban är lite som karlarna i det programmet. Börjar lite här och där. Men oj va fint vi kommer få sen. Ja längtar så himla mycket så ja bara vill dö.

Så va har hänt mer idag. Har varit på byn en sväng och handlat och gjort lite ärenden. Sen har ja oxå köpt lite kläder. Men ja ska lämna tillbaka 1 tröja och ett par leggings. Hade velat handla lite på Gina. Men de blir väl. Kanske ja hinner med de på tors.

Egentligen har jag inte så mycket intressant att berätta för de har inte hänt så himla mycket. Men däremot så ska jag och barnen till Leo´s lekland i morgon. Vi har aldrig varit där med Melwin så de ska bli kul. Ska fara dit med Carro och Micke och deras tös Nova. Kommer säkert bilder därifrån i morgon kväll.

Nu har ja lagt Malcom för de var en trött liten kille som ja la ner med en vällingflaska. Melwin följde Ronbban och hämta mat. Pärols kommer vara här ikväll, så de blir film och de ska dricka öl.

Har kommit fram till en sak. Som vissa vet så har ja börjat med viktväktarna men de går verkligen inge bra nu när köket är borta och man inte kan laga mat. Har gått ner i vikt. Sammanlagt 5 kilo sen ja börja med de känns bara så fel just nu. Funderar på om ja ska lägga de på hyllan tills efter jul när all renovering är klart. Ska ändå fortsätta äta nyttit och röra mig men inte efter viktväktarna normer.

Nu ska ja kolla runt efter snygga bokstäver som ja ska ha i köket. Är supersugen på att skriva nå snyggt i köket. Som sagt så finns de massor av snygga saker som jag vill ha i mitt hem och även på mig.

Nu ska ja kolla runt lite på webben

Ha en bra helg alla där ute

Tjinpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0