HJÄLP!!!!

Alltså nu har ja stora problem och de beror på att mitt minne är som de är. Var inne idag på Öbergs i byn och där pratade jag med Åsa om dekaler med bokstäver att sätta i köket. Hon nämde om en sida på internet där de hade massor av olika förslag till va man kunde skriva och olika sorters texter, men tror ni ja komme ihåg de nu??? förmodligen inte...Varför? Jo för att ja är super senil. Måste nog ställa mig i kö på nått boende snart. Där kommer jag att platsa perfekt,

Kollar på Google om ja kan hitta sidan för ser ja den så kommer ja känna igen den.

Har sett massor av kläder som ja vill ha på bubbleroom. Men har man pengar så man kan shoppa..när förmodligen inte och de beror på att man är mammaledig.

Kom på idag att ja verkligen skulle behöva nya stövlar. Men de är såå himla svårt att hitta för ja har så feta vader. Och de beror på fotbollen...även att ja gått upp massor sen ja fick barn. Inte kul, men Sara är så gullig och ja ska få låna en par av henne nu på fre när vi har begravninv.

Ska kolla runt lite mer och se om ja hittar nå att skriva i köket på väggen.

Tjingpling alla där ute¨

Pss..lämna gärna mer kommentarer...alltid lika kul :-)

Kommentarer
Postat av: Rutmarie

Vi har också nyss renoverat köket o som sagt man blir handikappad. Tror inte nån i min familj mådde bra under tiden. Så skönt när det är klart kan jag säga, även om vi har lite småfix kvar.

Vad har ni valt för kök? Vi tog ett björk från ikea.

Är så nöjd.

2009-11-15 @ 11:55:56
URL: http://www.sakerilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0