Mina älskade barn

Att se på mina barn gör att hela hjärtat blir varmt. Förstår inte att man kan älska dem så himla mycket. Gör rent av ont i kroppen. Man vill skydda dem från allt ont och förbereda dem från den grymma världen.

Kommer ihåg när ja fick mina söner på magen eftrer flera timmars av smärta. När man såg den så glömde man bort allt ont som man har haft. Glömde bort 9 månader av smärta och foglossning. Jag önskar jag får uppleva en sista gång känslan av att föda fram ett litet liv och få ge all min kärlek även till den lilla varelse.

Mina barn är mitt allt och ja kommer göra allt för att de ska växta upp till fina och omtänksamma män. Som respekterar alla människor i dens omgivning. Ska ta de min mamma lärde mig och föra vidare de till mina söner.

Nu har Melwin sovit hos sin farmor och farfar hela helgen och ja saknar honom så mycket. Vill bara pussa och krama på han.

Trodde aldrig jag skulle kunna ta hand om ett barn, kommer ihåg att ja var så orolig när jag vänta Melwin. Att jag inte skulle bli en bra mamma. Var rädd att ja inte skulle älska mitt barn och tycka de va fult. Huvva hade många tankar runt mammarollen. Menar det är inte lätt för de är prövningar varje dag. Speciellt nu när Melwin har sina trotsar men samtidigt så lär man sig även mycket av han.

Jag ångrar inte en sekund att vi bestämde oss för att behålla Melwin. Ni förstår att jag blev gravid bara 1 år efter jag och Robban blev tillsammans. Åt även p-piller men som ni ser så blev de ett litet barn. Kommer ihåg va vi vela fram och tillbaka hur vi skulle göra men till slut kände vi att fastän de gått fort så var de vi 2 resten av livet och detta var vårt käleksbarn. Sen att vi hade lyckan att få en till gör våra liv bara med rikare.

Mina barn är mitt liv. Så länge som ja kan så ska ja finnas vi deras sida och göra allt i min makt för att hjälpa dem. Barn skaffar man inte bara för att de kan vara kul. De är ett ansvar som finns livet ut. Ett barn gör att man får ett annan syn på livet.

Kan inte tänka mig ett liv utan mina älskade barn. Kan inte tänka mig ett liv utan min älskade familj

 Malcom 6 mån

 Melwin 6 mån (2007)

Mamma älskar er mina sötbarn. Ni är mitt liv, ni är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tusen tack :) Jo de ska bli jättekul!

2009-11-22 @ 15:44:37
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad fint skrivet om dina barn:) Man märker att du är en bra mamma!

2009-11-24 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0