Spårlöst och elektriker

I morse gick Robban upp vid 7 för att ta emot elektriken som skulle komma efter 7 tiden. Själv som ja vidare även Malcom. Vi gick väl upp runt halv 9 tiden. För att göra en lång dag kort så har elektriken varit här hela dagen och dragis el i köket så förhoppningsvis får vi ljus i köket oxå. Fastän de är långt kvar så kommer de bli HUR snyggt som helst i köket. Ser verkligen framför mig hur äckligt snyggt de kommer bli.

Fick de trevliga besöket av världens bästa Sara. Blev bara en kortis men bättre de än att inte se henne alls. Blev endel surr och ja är så glad att ja har henne.

I går kom farmor och farfar och lånade Melwin över natten. Gissa om de var en liten pojke som blev gladare än gladast. Han verkligen älskar sin farmor och farfar. Så kul att de ville ha han. Är verkligen hur glad som helst att vi har dem. Idag när vi skulle hämta han ville han först inte följa med oss hem. Kul att han trivs där och är så snäll.

Sen till nått helt annat. Har idag anmält mig till Spårlöst på tv4. Som många har förstått så är jag inte svenska..ha ha.. kan ju har varit de, bara haft en äckligt snygg solbränna...ha ha
Har anmält mig för att jag vill hitta mina bröder som är äldre än mig och som båda bor i USA. Har anmält mig tidigare för flera år sen men då kom jag inte med så man får hoppas att ja får komma med denna gång. Liten chans men ni alla där ute kan väl hålla tummar och tår för mig. Dessutom så tror ja att ja bor i fel del av vårat avlånga land. Tar väl bara med personer från södra Sverige. Skulle vara hur kul som helst om ja fick hjälp att hitta dem. Eftersom  jag är ensam barn så har ja aldrig haft nå syskon. Vissa skulle väl säga "lyllos dig" men ja kan säga att de är inte så himla kul. Att aldrig ha nån att prata med under ens uppväxt. hade gjort vad som helst för syskon när min mamma dog. Då hade ja haft nån annan som kunde hjälpa mig med allt de jobbiga.
Vet att med min otur så kommer de inte se att ja får vara med programmet men nu har ja iaf sökt och då kan de ju finnas en liten liten chans. Större chans än om man inte hade sökt alls.

Morgondagen går i byggnades teckan. Då blir de att fortsätta lägga golv och tack. Sen förhoppningsvis nästa helg om de går bra i veckan så ska köket börja sättas på plats. Vi får se hur de går.

Nä nu ska ja glo lite på tv och mysa med älsk

Hans Fahlén och Ulrika Eriksson leder Spårlöst våren 2009. Foto: TV4
         Hans Fahlén och Ulrika Eriksson leder Spårlöst våren 2009

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: Malla

jag håller både tummar och tår! det är härligt med syskon.

2009-11-13 @ 22:14:45
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Allis

Jag önskar dig verkligen STORT LYCKA TILL med att komma med i Spårlöst.

2009-11-14 @ 11:07:44
Postat av: Louize

Vad kul att du har anmält dig! Hoppas du kommer med!

Syskon är bäst, och du är väl värd dina efter allt som har hänt.

Håller tummarna!

//L.

2009-11-14 @ 19:03:39
URL: http://louizelundberg.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Louize: Tack så himla mycket. va snällt sagt. Ja hoppas de med :-) kommer inte in i din blogg så därför svara ja här.



kram

2009-11-14 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0