Fullsatt dag

I dag var Melwin ledig från dagis för ja tänkte att de kan vara skönt att inte behöva stiga upp kl 7. Dessutom så är barnen så morgontrötta så de kan vara skönt att inte behöva dra upp dem varje dag. Får se om de blir en dag till i veckan som Melwin blir ledig.
Efter halv 10 åkte vi till vuxenbarn för att Melwin skulle leka av sig. Vi var där till efter 11 för sen var vi nästan ensamma.

Ska förresten visa blommorna som Robban gav mig i tis.

 Hur fina är de inte??

Sen när vi hade varit på vuxenbarn åkte vi hem och åt lite mat. Melwin åt inte så mycket för han var ganska mätt från fikat. Gjorde ordning barnen sen bar de av till Piteå för en hädelserik dag.

Först åkte vi till Allis och Roland i djupviken. Var riktigt trevlig och de va så söta och gjorde våfflor åt oss. De uppskattade Melwin och ja för då fick han lite mat i sig. Han hade mycket att kolla på. Så nästa gång vi ses Allis ska du få ugglorna ja glömde att ta med mig idag. Senil som man är..hihi..
Sen så åkte jag och Allis förbi mammas grav för Allis ville se vars den låg. Sen va hon så gullig och erbjöd sig att tända ett ljus på mammas grav unde halloween helgen. Va hur snällt som helst eftersom vi kommer vara borta i stugan. Så tack.

 

 

 

Efter vi varit hos Allis och Roland och på mammas grav bar de iväg till Linnea och Herman för att ge Hermans sin present som ja och Sara hade köpt åt han. Sara och Sigge var redan där och Herman låg på borden och vädra skruven och rumpan. Så himla söt och liten ha är. Glömt bort att Malcom har varit så liten. Som vanligt hann ja inte vara där nå länge innan ja skulle iväg men ja han hålla i Herman och mysa med en liten bebbe.
Melwin hade så kul men Doris och Sigge och Sara.

Lite kort på Herman och barnen.

 

 

 



Efter de att vi varit hos Linnea och Herman så tog Sara ungarna och jag åkte på mitt viktväktarmöte. Gick jättebra har gått ner 1,9 kg sen förra tors, blev väldigt förvånad för de trodde jag inte så om de fortsätter såhär kanske ja når mitt första delmåt till jul. Sen vill jag tacka Sara så mycket att hon va supergullig och tog mina vilddjur. De uppskattar jag massor. Du är en sann vän gumman. Har tagit 2 bilder från dig vännen. Hoppas de är ok.


 

Nä nu ska ja runda av och gå och lägga mig men dagen inlägg är lite roligare än mina vanliga. Mycke bilder och skoj att läsa ;-)

Avslutar med att säga: Grattis till Angelika och David och storebror Wiliam som fick sin efterlängtade lillebror som va gode stor ändå :-) Himlarns söt va han. Massor av kramar till er¨

Tjingpling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0